Sørland-snuppa Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 I gode og onde dager som går på tv3??
line_n & sara Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 jeg følger litt med, ja!! det er så utolig dårlig, at det blir utrolig underholdene!!
Sørland-snuppa Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 he he. ja. Er dritt lei av dette med morderen nå. det er blitt dratt for langt nå synes jeg. flere dager jeg ikke gidder og følge med på grunn av det ikke skjer noe annet en dette med morderen og sami og luckas. Det med morderen blir alt for dumt synes jeg. begynte og se på det når jeg var 13 eller noe. flytta når jeg var 16 og hadde ikke tv 3 da. fikk tv3 igjen når jeg var 22. tok ikke lange tiden og kom inn i det igjen. hehehe. Har sett en del på det når jeg har hatt permisjon nå.
Slalotte Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Så på det veldig mye før, men har ikke tv3 nå så går litt dårlig.. Men syns det var spennende, men de bruker jo en hel uke på forskjellige ting... Husker pappa ble veldig irritert for han syns det var for dumt at dem ikke sov, spiste eller gikk på do.. hehe..
petitmoi :-) Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Nei, det klarer jeg bare ikke å se på! Har tilfeldigvis zappa innom kanalen når på riktig tidspunkt noen ganger, og hver gang, siden lenge før jul tror jeg, har det vært snakk om en eller annen morder!? Har aldri klart å se mer enn 5 minutter tror jeg før jeg blir sinnsykt irritert og må bytte kanal eller slå av tv`en ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå