Gå til innhold

Dere som bare gir MME....

ღOscar skal bli storebror:):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det i forbindelse med måltider?lager dere ferdig melk for ett døgn å har i kjøleskap eller lager dere etterhvert som babyen blir sulten?

Jeg gir bare MME,å lager etterhvert som babyen blir sulten,men syns dette er litt "tungvint"

Er bare nyskjerrig på hva dere andre mødre gjør da:0)

Takk for tips ihvertfall;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg amet til minsta var 7mnd nesta..da nekta hun puppen. Jeg koker opp 1 liter vann, kjøler ned og heller over på flaskene som jeg har sterilisert i micro sterilisatoren. Så varmer jeg vannet før hvert måltid og tar i pulveret, enkelt og greit.

Skrevet

Jeg laget for et døgn av gangen.

Hadde ferdige flasker i kjøleskapet og om natten hadde jeg en kjøleboks og flaskevarmer på soverommet.

Har soverom og kjøkken i forskjellige etasjer og for å ikke ødelegge nattesøvnene helt, så gjorde jeg det slik.

Fungerte helt perfekt:-)

Skrevet

jeg pleide og lage for ett døyn om gangen. men nå er han så stor og drikker ikke så mye mme lengere. nå lager jeg bare til hver måltid som han skal ha.

Skrevet

Takk skal dere ha jenter for supre tips:)

Tror nok jeg skal begynne å koke opp vann for ett døgn å sette i kjøleskapet:) Gjør det litt lettere!

Skrevet

Jeg lager til et døgn om gangen.. syns det er litt enklere når jeg skal stå opp om natta og gi han mme.. Litt tungvint og lage om natten når han er kjempe sulten..

Skrevet

jeg gjorde det som du men fant ut at det ble veeeldig slitsomt.. så jeg begynte å koke vann for 1 døgn, målte i flaskene og varmet vannet til lunka i mikro og deretter la i pulveret :)

denne gangen er jeg innstilt på å klare ammingen :P

Skrevet

Je varierer litt! Som regel koker jeg vann og har på en mugge- tilsetter malt og avkjøler før jeg putter det i kjøleskapet! Andre ganger koker jeg vann og har direkte på flasker i kjøleskapet! synes det er greiere på natta så jeg slipper å stå å måle i halvsøvne! Men på dagtid fyller jeg som regel fra mugga og hiver flaska i microen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...