Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Det er det mannen i huset svarer meg om jeg spør om han kan hjelpe med husarbeid. Har også hendt om natten når jeg spør om han kan gå inn til lillegutt å gi han mat... Tar det opp med han, da bare ler han, som om dette er normalt. Hvordan hadde dere reagert på dette?
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Jeg hadde ledd og sagt at akkurat DET driter jeg i Mann eller ikke, han kan da ta ansvar i huset & for barna anyways. Om han virkelig er en mann så tar han ansvar, ellers hadde jeg stukket å funnet meg en ekte mann
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 sånn er min og.. han svarer ikke slik,men jeg vet han tenker det og mener det. Oppfører seg deretter... jeg må streve og mase lenge for å få ham til å gjøre noe som er "kvinnelig" i hans øyne, og dvs. aaalt med barna og aaalt inne. omtrent alt som er å gjøre her hjemme, ikke store plassen vi har ute som han kan gjøre noe, og bilen er ny,så han trenger aldri fikse den heller..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Er dette noe du har funnet ut etter at dere fikk barn sammen? Hvis så, hadde jeg blitt forbanna på han. Visste du det fra før av at han var en lat dass, så må jeg vel bare si "som man reder..."
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Var nok etter vi fikk barn.. Fikk første når vi var 17år, så da bodde jeg hjemme den første tiden. Det er nå de siste årene jeg har merket dette, men utrolig tydelig nå etter vi fikk minstemann.. HI
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Hvis han seier sånn, er han ikkje ein mann, men ein gutunge
Dronningen! Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 "Og jeg er en kvinne men lagde ikke disse barna alene, ta ansvar eller flytt hjem på promperommet hos mor!!"
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Hvis det er sånn at han lever på 1800-tallet så får du leve deretter også da.. Slutt å jobb, slutt å kjøre bil, slutt å fø familien, ja rett og slett gjøre det de på 1800-tallet gjorde. Så hvis han spørr hvorfor du ikke handler inn mat, hvorfor du ikke måker snø etc etc så får du bare si "fordi jeg er kvinne" Men hadde jeg vært deg så hadde jeg nok slått neven i bordet å gjorde han klar på hvordan ting fungerer i 2008. PUNKTUM
Sivalur Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Kanskje du kan lære noe av denne kvinnen (og hvis du ikke klarer sette foten ned, så var det et bra forslag lenger oppe om kun å gjøre 'kvinneting' - jeg ville også latt være å vaske klærne hans, rydde etter han, lage mat til han osv. ) : A husband had just finished reading a new book entitled, "You Can Be THE Man of Your House." He stormed to his wife in the kitchen and announced, "From now on, you need to know that I am the man of this house and my word is Law. You will prepare me a gourmet meal tonight, and when I'm finished eating my meal, you will serve me a sumptuous dessert. After dinner, you are going to go upstairs with me and we will have the kind of sex that I want. Afterwards, you are going to draw me a bath so I can relax. You will wash my back and towel me dry and bring me my robe. Then, you will massage my feet and hands. Then tomorrow, guess who's going to dress me and comb my hair?" The wife replied, "The fuckin' funeral director would be my first guess."
Dotten Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 He, he, sier jeg også. Ang. vitsen altså Ellers sier jeg bare lykke til til HI. Ikke finn deg i den slag tull fra MANNEN din. Er han mann gjør man ikke slik! Tror han har misforstått litt. Han er heller en skikkelig drittunge! Send han hit, skal han få seg et par lusinger... Tipper han da vil dra gråtende hjem til ho mor!! Huff!
KaMa Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 Jeg ville spurt hvilken sjukdom det er å være mann. Hva som gjorde han mindre i stand til å gjøre ting som funksjonsfriske mennesker klarer å gjøre.
(0_o) Skrevet 25. februar 2008 #13 Skrevet 25. februar 2008 Barnet er 50% han og 50% deg. Hvorfor er det da du som skal ta deg 100% av barnet? Har han ikke oppfattet at det må to til for å lage en unge? Spør helsesøster om råd, evt be hs prate med "mannen"(guttehvalpen) din Lykke til!
MammaTilNick Skrevet 25. februar 2008 #14 Skrevet 25. februar 2008 han er mere mann, hvis han hjelper til....
Alabana Skrevet 25. februar 2008 #15 Skrevet 25. februar 2008 Detter kanskje det beste eksemplet på at mannen bør få en større andel av permisjonen. Da nytter det ikke å sluntre unna.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #16 Skrevet 25. februar 2008 Han er tydeligvis ikke mann, for en skikkelig mann tar ansvar for familien sin og er stolt av det!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #17 Skrevet 25. februar 2008 Mexikjexi: Har snakket med hs om dette. Som hun sa kunne dette føre til samlivsbrudd... Snakket med mannen om dette. Funket litt, 1min... Hjalp meg frivillig til å tømme litt i oppvaskmaskinen. Men etter det ingenting.. Skal prøve å få pratet med han om dette i kveld igjen når eldste har lagt seg. Håper han skjønner alvoret da. Tusen takk for svar folkens HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå