Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 er det noen med erfaring med denne? jeg fikk satt den inn for to uker siden og har blødd siden.... legen min påstår det ikke er unormalt, men jeg vet ikke jeg... skal på ultralyd kontroll om en uke for å se om den ikke sitter som den skal, men i mellomtiden sitter jeg å bekymrer meg.. noen som har lignende erfaring?
*Siljemor* Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Jeg fikk etter forrige svangerskap satt inne en slik hormonspiral. Jeg blødde i 3 måneder før jeg gav opp og fikk tatt den ut. Noen mister blødningene helt, andre blør som normalt eller lite. Jeg tålte den rett og slett ikke. Forhåpentligvis gir blødningen seg, men du bør få sjekket at ikke trådene irriterer slimhinnene slik at det er dette som gjør at du blør.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Jeg blødde som en gris den første uka, også ga det seg litt etter litt. Hadde endelig begynt å få et normalt forhold til underlivet etter fødsel..... Det tok nok 1-2 mnd før det stoppet helt. Etter det ble jeg veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Helt vanlig å blø en god stund etterpå. Tror de sier at man kan blø uregelmessig i 6 mnd etter den ble satt inn. Jeg blødde noen uker hvertfall, men det var ikke store mengder da.
Cosette Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Jeg hadde også litt problemer med blødninger i starten, men det gikk ikke så lenge før det stabiliserte seg. Har vært kjempefornøyd!
**3søtesmå** Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 var det fort gjort å sette den inn og gjorde det vondt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå