Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Er slutt mellom meg og pappaen til barnet vårt.... Han flytter ut i dag... Ble slutt i går. Gråt i hele går, kommer sikkert til å gråte i hele dag også. Hadde ikke trodd jeg skulle bli så knust
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Uff da...det var trist å høre. Det vil alltid gjøre vondt i begynnelsen. Men etterhvert blir det bedre. Du få bare gråte det du kan, få ut sorgen. Så når du føler at du har grått nok, ta en fotbad, lag en kopp te og slappe av. Plei deg selv. Trøste klem til deg.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Stakkars deg .. det er ikke noe kjekt å oppleve noe slikt. Selv er det 3 år siden barnefar flyttet ut....jeg var helt knust...hadde aldri trodd jeg skulle føle det som nå - at jeg faktisk er glad for at det skjedde! ( har det bedre uten han). Men vil bare si - det er forskjellig hvor lang tid man bruker på å komme vidre....gi deg selv tid til å sørge...det er en stor endring i livet ditt - og barfnet sitt. Men fokuser på at barnet har det bedre når foreldrene har det bra enn at foreldrene bor sammen og ikke har det bra. Håper du har noen veninner - mor som du kan snakke med...godt å få tømt seg og få ut alle tanker og bekymringer. Det ordner seg som regel mye enklere enn man tror. Trøsteklem til deg.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Akkurat nå så føles alt helt svart. Er sikker på at jeg aldri vil komme over dette... En eller annen gang må det jo bli bedre... Har grått i flere dager nå, det har han også. Det er så utrolig vondt... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå