Morratryne Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Har bestilt meg en Ergo bæresele. Fikk mail hvor de regner med 2-3 ukers leveringstid. Veeeeeldig lenge, syntes jeg. Noen som har bestilt derfra? Når kom varen??
Sjefsmegga Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Jeg bestillte ringslynge, men den fikk jeg etter ca 1 uke, spørs om de har det på leger eller ei, har de ikke den man bestiller på lager så tar det lengre tid.
MamiMaribel Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Jeg fikk Ergoselen min etter kun få dager - men hvis de ikke har den på lager, vil det nok ta 2-3 uker før den kommer til deg, ja. Super service fra Babyslynga, forresten! :-D
Sessa ruger igjen... Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Har veldig positiv erfaring med Babyslynga! Har både slynge og ergo derfra. Men det er som de andre sier, har de det ikke inne på lager tar det tid. Ergoen min tok laaaang tid, pga leveringsproblemer fra fransk (?) leverandør. Men med en gang Babyslynga fikk den så sendte de den til meg, med beklagelse og ny rabattkode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå