Gustava Guste Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Endelig! Fantasisk! Menn er blitt diskriminert så lenge når det gjelder barnesaker, til og med i heimen, det er derfor staten må gripe inn. Tenk at noen mødre rett og slett nekter pappa samvær med sitt eget barn. Det er forkastelig. Tenk å undervurdere mannen sin slik... Det er jo snakk om to likeverdige omsorgspersoner. Jeg og mannen min har delt permisjonen til våre to barn og skal gjøre det denne gangen også med tredjemann .Skulle bare mangle!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Jeg er ei av de som har nektet far samvær med datteren sin. Han mente at han kunne ha henne alene fra hun var 1 mnd gammel. Da jeg sa at jeg følte det tryggest at han hadde henne hos meg under mitt tilsyn, var det helt greit for ham først. Deretter begynte han å vie meg mer oppmerksomhet enn datteren vår. Han nektet å skifte bleie på henne og ville at vi skulle bli sammen igjen. Dette ville jeg ikke ha noe av og dermed ble han helt vrang. Så han truet med å søke om 50% delt foreldrerett og da flyttet jeg fra byen. Etter det har jeg ikke hørt noe og er lettet for at han ikke kom noen vei. Han har ei datter fra før som han ikke var flink med og dette gjorde også sitt til at jeg var på vakt. Ikke alle som passer til å ha enesamvær med barna. Selvfølgelig gjelder dette også noen mødre, men i hovedsak er det flere fedre enn mødre som er uegnet til å ha barn uten tilsyn.
julenissen Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Synd for datteren din som ikke får bli kjent med sin far. Med støtte og veiledning fra profesjonelle, kan det jo være at han hadde blitt en super pappa etter litt trening og opplæring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå