Gå til innhold

Lønn - sentralbord/kontormedarbeider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som vikar? Hva ville dere forventet, krevd og hva har dere fått?

Har erfaring fra kontor fra før av...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobbet for manpower som vikar innen dette og fikk 136kr timen. Gikk opp til 140 kr etter et halvt år ca.

Skrevet

Ikke under 250 000 ihvertfall!

Skrevet

Jobber i vikarbyrå nå som kontormedarbeider og får 144kr timen. Ville iallefall krevd mellom 135 og 140 kr timen!

Skrevet

Hva er det i timen da?

Jeg fikk mye mer enn 130 forrige gang, og dette er privat i tillegg.

Hmpf. Misnøyen vokser.

Skrevet

Jeg hadde 230 000 som sentralbordmedarbeider for 7-8 år siden, litt usikker hvor mye det var i timen. Og da jeg jobbet som sekretær/sentralbordmedarbeider for 2 år siden hadde jeg 145 i timen.

Skrevet

Ja, det burde jeg da minst få. Har utdannelse (dog ikke innen sentralbordyrket, om slikt finnes da) og har erfaring.

Får kreve eller la være å ta oppdrag tenker jeg. syns 130 var veldig lite. Forrige sted fikk jeg 155 og det var i det offentlige og alt mulig...

Skrevet

Jeg har jobbet i en lignende type jobb, fast ansatt, da lå lønnen på ca 295000,- i 100% stilling, dette er en privat bedrift, lurer på om det blir ca 155,- i timen?

Skrevet

Ok. Ja, 155 fikk jeg i forrige oppdrag gjennom annet byrå. Du har utdannelse du sant? Synes å huske det nemlig.

Må nok kreve mer i neste evt oppdrag tror jeg... :)

Skrevet

Ja, jeg har markedsøkonom + forsikringskandidat. Årslønn på 295000,- (ikke inkl evt bonus) er jo ikke akkurat noe å rope hurra for i dag mener jeg (de lønner ikke høyere enn ca. 320' i denne bransjen jeg jobber - lønn øker med ansinnitet), og rett før jeg begynte i denne jobbenn fikk jeg tilbud gjennom manpower i en bank som saksbehandler, og da ville de gi 140 kr timen.

Stå på kravene dine! Lykke til :-)

Skrevet

Ja, men jeg har bare sos.ant som ingen har hørt om vet du. he he:) får ikke jobb, og må jo ta det jeg kan få...

Nei, 155 er ikke så mye, men for meg som nå får 130 og ellers 124,5 i barnehager er det ikke så ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...