Gå til innhold

Hvor ofte har dere sv.sk.kontroller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 24, og har bare hatt 2 kontroller så langt. Den ene helt i begynnelsen, og ultralyd i uke 19. Nå skulle jeg hatt den tredje denne uken, men legen har ferie, så jeg må vente til 17 mars:(

Er det lite?

Er ikke jm i denne kommunen heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva?? jeg har vært hos jordmor for sjekk av symfysemål, og ur.prøve hver måned jeg... føler meg litt trygg når det er så ofte, har ikke bedt om så ofte kontroller men tror det er vanlig prosedyre her ihvertfall..

Skrevet

Er ikke vanlig med ofte kontroller i begynnelsen, det fikk iallfall jeg beskjed om. Var til første kontroll hos lege i uke 10, deretter ul i uke 20, så kontroll hos jm i uke 24-25... Så du kan nok ta det helt med ro! :-)

Skrevet

Var hos lege da jeg fant ut at jeg var gravid, det var i uke 8. Vært jevnlig hos lege pga bekkenplager, og pga at jeg måtte ha sykemelding. Har derfor hatt en del kontroller der og.

Begynte hos jordmor da jeg var i uke 13, og har gått hos henne hver 4. uke siden da. Er nå i uke 26+5, og skal tilbake om 14 dager.

Vi har også vært på 3 ultralyder, så her mangler det ikke på oppfølging. Føler meg også veldig trygg når kontrollene er jevnlige. Er jo sånn de bør være for alle mener nå jeg.

Skrevet

Jeg hadde første i uke 12 (jm), andre ved ul uke 18, men ikke ktr av meg, bare baby da, så det kan vel ikke regnes med egentlig... Etter det hadde jeg ktr i uke 22. Skulle egentlig ikke før uke 28, men fikk den flyttet til uke 25 (kunne ikke få i uke 26, jm har ferie da) men jeg syns det ble for lenge å vente 6 uker. Heller før påske enn etter :S

Så jeg har hatt 2 ktr hos jm til nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...