vipsen*en av hver* Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Får dere og høre denne.????. Blæææ... ja ser vel at magen er der enda.. Men hadde det vært opp til meg hadde ho vært ute.. Men vet selv at du føler du må si noe men er ikke så kjekt når det er enn selv det gjelder..
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Fikk spørsmål om jeg var på mitt andre svangerskap på rappen på jobben lenge før jeg gikk ut i permisjon jeg.... Men går fortsatt her med første, ja.... Skal sies at magen min kom tidlig, da.... Men nå synes jeg at jeg har vært gravid lenge nok!!!!
mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Hehe, jeg fikk også en melding her ista... : hvordan er feelingen?? hva i all verden skal jeg svare da? får jo lyst t å snappe etter venninna mi, og kjefte som bare d, men kan jo ikke d.. (hu har ikke født før, og skjønner helt klart ikke hvor lei man blir av sånne). så jeg lirka nå ut av meg noe om tikkende bombe, aner ikke når han kommer, men skal si fra og jeg har enda 5 dager igjen til termin, den siste uka har d vært maaaaange mld og telefoner. folk regner vel med d skjer før, iom at d er andregang, men d gjør ikke mase no bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå