dritgrei hei hei! Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Er det ikke litt kjedelig å få beskjed om hvordan det skl se ut i stua liksom? blir ikke alle stuer helt like da? Er det ikke sånn at nå de siste tre årene så har alt vært brunt og beige og lyst, men i krem og sjokolade liksom? Fint å få tips om fine ting, men få oppskriften på hvordan man SKAL ha det inne, er det noe vits da? Blir ikke personlighet og mangfold borte da? eller er jeg for gammel nå?
bærtæ Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Tror ikke programmene er ment som noe fasitsvar. Noe spesielt program du henviser til? Jeg sluker "alt" av interiørblad men det er for tips, ikke for å følge slavisk. Mange blad og programmer viser blant annet hvordan pusse opp møbler fra f.eks loppemarked. Har selv gjort det, og med slike tips er det jo vanskelig få en slavisk plan for hvordan det skal se ut. Men er forsåvidt enig i at om alle hadde hatt skeidar stuer hadde det vært kjedelig.
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Disse programmene e jo sef bare inspirasjon, det finnes mange sjangre og grener av interiørmoter...så man må jo tenke sjøl! Men man må jo være åpen for nye impulser, og ikkje holde sæ for ørene og øyene og tviholde på furuveggseksjonen og porselensnipset..... Ikkje meningen å være krass=) Er litt engasjert i interiør-temaet....hehe. Ps: motefargene nå er grått og lilla (de største altså..)
dritgrei hei hei! Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2008 he he... krass må du gjerne være... jeg sluker et hvert program selv... BBC prime er en fornøyelse! Men det jeg tenker på er foreksempel han interiøreksperten på "frokost-TV". Han bruker ord som. SKAL, SKAL IKKE, STYGT, UMODERNE... om ting som var hot og fresht i fjor. Det er det jeg mener. HVis man skal følge moten i stua like ofrt som man følger moten med sko og kjoler, så blir jo hjemmekosen og personligheten borte... tenker jeg. For om noen syns det er fint med ubehandlede furuvegger, så er det jo litt trist om de ikke kan være stolte av det fordi moteekspertene bytter smak hver halvtime. Det er det jeg tenker på. Men tips og inspirasjonen llenge leve!!! Jeg elsker det!
Sjefsmegga Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Hadde aldri flat meg inn å "kopiere", men får mange gode tips og ideèr når jeg ser diverse interiør program. Ting som jeg neppe hadde kommet på av meg selv :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå