Gjest Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Har dere tro på at det har noen funksjon å ta dette? Har to uker igjen til termin og vurderer å kjøpe i dag.. Har dere snakket med jordmor/lege ang. å ta kapsler/te? Mener at eg har lest noe om at det ikke bør tas uten at helsepersonel følger opp?
LilleBanan blir storebror Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 hei. Har hørt forskjellig. Kjøpte meg sånne kapsler (grisedyre). Snakka med JM etterpå, var sikker på at hun ikke kom tiå fraråde meg det jeg da, men det gjorde hun gitt. Finns visst ingen dokumentasjon på at dette har noen effekt, hverken positivt eller negativt på mor og barn. Ble litt skuffa jeg altså, men nå tør jeg jo ikke ta de. Men leser om mange som tar de og ikke no galt hat jo skjedd der.... Men når JM sier stopp så. Har ikke no sånn gammeldags muggen JM heller, men men. Skal prøve meg på modningsakupunktur i dag da! Satser på at det gjør susen. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Tror ikke det er forsket så veldig mye på dette, men er påvist at det ikke skal være skadelig å ta så lenge man tar det som anbefalt. Om det er effektivt eller ikke er ikke godt å si, men visst du søker på det på google så er det mange som mener det fungerer:) Min jordmor sa det ikke skadet å prøve:)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 jeg tok de forgje svangerskap og skal ta de igjen. tror de virka jeg. fødselen min gikk kjempe fint og kjapt. livmoren gikk kjempe fort tilbake. og revna ikke i det hele tatt. skal ta de denne gangen og
2hærligegutter Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har tenkt til å prøve, er nå 35+5, begynte nå. Men det står 2 kapsler 3 ganger daglig, dette syntes jeg hørtes mye ut så tar kun 2 ganger daglig.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Tok de også ved forrige svangerskap og har tenkt å ta de igjen... Jordmor her hvor jeg bor har sagt at de er bra å ta for modning og sammentrekning av livmor etter fødsel... Jeg hadde en enkel og rask fødsel (3,5 t) med førstemann.. og blødningene stoppet etter 3 dager... Hadde ingen bivirkninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå