GoldenGirl 19.09.06 Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Vurderer å kjøpe meg en lipfusion for å se om jeg får større/fyldigere lepper, men er det skadelig å bruke dette produktet når man er gravid??
Katsi Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Jepp, er trofast tilhenger av Lip Fusion, har flere farger Ikke farlig å bruke selv om du er gravid! Virkestoffene er dehydrerte collagenmolekyler som blir så små at de trenger gjennom huden på leppene. Molekylene trekker så til seg fuktighet når de kommer under huden og vokser. Collagen er naturlig i kroppen vår så ikke farlig. Har fått best i test av forstørrende lipglosser i flere motemagasiner
GoldenGirl 19.09.06 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 Så bra! Bruker du Lip Fusion XL eller Lip Plump? Og har du bestilt de over nett? Det er vel kanskje billigere går jeg ut i fra? Får du større lepper eller?
Katsi Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Har begge deler. Billigere på nettet tror jeg, men har hørt rykter om at Strawberrynet der jeg har bestilt en gang enten fører verdien på pakken eller om tollvesenet kontrollerer og da må du betale moms... De hadde tilbud på den ene fargen på Strawberrynet, kun120,- og da ble det jo under tollgrensa. Nå er prisen 203,- og da må du betale moms for totalprisen inkl frakt.
prego Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 JA! kjøp Lipfusion (jeg bruker kun XL).. den er så deilig!! har blitt helt avhenging, kjedelig at den er så dyr bare ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå