Gå til innhold

åh, legen ringte ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men så rakk jeg ikke å ta den! Irriterende nå altså....Prøvde å ringe opp igjen, men fikk bare kontoret og de visste ikke hva d gjalt...må bare vente på å bli oppringt igjen....

Kan jo være flere ting...Var og fikk tatt blodprøve forrige mandag pga sv.sk.kløe, og ikke fått svar enda...kan jo være d han ringte om...men da vil d jo si at levertallene er forhøya...ringer jo ikke hvis alt er bra...

Har GBS også....og var hos jordmor torsdag for en og en halv uke siden...ho sendte urinprøva til dyrkning...kan jo være svaret på den også, men noen som vet om d tar så lang tid?

Har også legetime på fredag for en ting, og neste onsdag for noe annet...kan jo være at de vil slå sammen timene...men da hadde vel de på kontoret ringt og ikke legen selv?

Uff, er litt spent nå, men så er d vel bare en filleting som en kan le av etterpå nå da....skulle være typisk....men er spent likavel....ufff....

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Fått snakket med legen nå eller?

Skrevet

Niks, venter enda...klarer ikke la vær å lure hva som er galt liksom....men kan jo bare være at verdiene er steget litt bare eller lignende...men vil vite snart!!!! Tett før jeg ringer tilbake igjen og maser....Nei, er vel bare å smøre seg med tolmodighet....

Skrevet

Jeg tror jeg hadde ringt og mast litt. Det er jo 2 timer siden du snakket med de og de skjønner helt sikkert at du er bekymret når du ringer!

Skrevet

Da ringte jeg tilbake(så lenge holdt den tolmodigheten)...Fikk snakke med ei på kontoret der, og d var da prøvesvarene fra forrige mandag d gjaldt. D viste litt forhøya leververdier sa ho...låg på 100(ALAT, men vet ikke helt hva ALAT betyr da men..), men gallesyrenivå vår normalt...

Har hørt at levervrdiene bør ligge på under 40, ov 80 er da seff fordobla og d er da d begynner å kunne være farlig for fosteret, men spes i tredje trimester...og de setter ofte igang ved uke 37....MEN å lese mer om dette på nettet...

Fikk legetime på onsdag for å diskutere dette, og sikkert få vite mer om hva som skal skje...og ta ny blodprøve...

Tok blodprøve forrige mandag pga kløe i hender og under føtter, og har hørt at sammen med for høye levertall kan d indikere sv.sk.forgiftning...men får prøve å ikke stresse for mye med disse tankene før onsdag...bedre å vite mer enn å tenke "tenk hvis ditt, og tenk hvis datt...."

Skrevet

Oj...

Lykke til.

Jeg hadde aldri hørt om problemstillingen før, jeg. Glad for alt jeg ikke vet, egentlig - så slipper jeg å bekymre meg.

Men igjen. Lykke til! (...og jeg lærer gjerne mer om dette hvis du har ork til å skrive litt av det du hører hos legen på onsdag)

Skrevet

Takk for d:) Skal skrive hva som skjer på onsdag...håper på at d ikke er så veldig ille....tror egentlig at de bare følger med med blodprøver en gang i uka eller noe sånt, men får høre på onsdag....

Skrevet

Hvor langt er du på vei nå da?

Jeg er ingen ekspert på dette jeg heller, men det høres ut som svangerskapsforgiftning ja. Da blir du fulgt tett opp og det er visst ikke uvanlig å bli forløst før termin nei.... Men de er jo så flinke nå til dags så det er nok ikke noe å bekymre seg for skal du se :-)

Du få holde oss oppdatert da!

Klæm

Skrevet

Ligger litt foran meg du da :-)

Dette går nok bra, selv om det er en guffen beskjed å få!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...