Gå til innhold

Lagt ut for anonym på krangle.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke så innmari fornøyd akkurat, men jeg kan ikke ha digre pupper heller, siden jeg er liten, 1.60 høy.

Men nå sitter jeg her og ser på før/etter bilder hos noen som har tatt silikon, og lurer på om dette er noe jeg har lyst til å gjøre selv....

Men jeg er så redd for at de ikke skal bli som jeg ønsker!

Jeg vil ikke ha store pupper, men faste, fine som jeg kan være stolt av, og ikke skamfull... Jeg har aldri av meg toppen nåe jeg og mannen skal danse sengevalsen, og jeg er ikke akkurat begeistret når han tar på de.

Så hva synes dere? Skal jeg ta sjansen på at jeg hadde blitt fornøyd om jeg lot meg operere?

Mannen min sier han støtter meg uansett, og han er veldig klar på at han liker puppene mine som de er. Men det gjør ikke jeg...

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æhh, kanskje dere trenger overskrifta??

"Jeg har vanlige pupper, liten B med litt strekkmerker"

Skrevet

Om dette vil få deg til å få bedre selvfølelse, hadde jeg gjort det, men kanskje venta til jeg var fedig med å få barn.

Skrevet

er ikke noe ille å forstørre puppene,gjør det du føler for!

har ei vennine som hadde b cup og noen strekkmerker etter amming, hun la inn 260ml i hver pupp å nå er merkene borte (man ser de ikke) pluss at hun nå føler se VEL. livet blir ikke annerledes å man blir ikke mere lykkelig men det kan hjelpe så man slipper å gå å tenke på det heletiden:) å liker man det ikke kan man ta det ut også! alle er forskjellige, noen har skikkelig imot det mens andre syns det er greit. kommer helt ann på behovet, om man er fornøyd med seg selv uansett åssn man ser ut velger man kanskje ikke plastisk kirurgi! men syns du kan gå til en konsutasjon iallefall, finne ut hvordan det vil se ut etterpå osv osv:) lykke til da!:o)

Skrevet

jeg vil ikkke si om du bør gjøre det eller ikke. det synes jeg du må tenke godt over selv og finne ut av og eventuelt snakke med en lege om.

det er ikke noe problem og få faste fine pupper som ser helt naturlige ut til din kropp og ikke de silikonpuppene som en kan se lang vei at er det og er kjempe hare.

jeg har det og de som ikke hvet det, kan ikke se det og de som får rede på det sier at det hadde de ikke trodd. de ser så naturlige ut.

Skrevet

Jeg tror du bare må følge magefølelsen din. Det er bra at mannen din støtter deg uansett. Han elsker deg for den du er. ikke fordi du har store eller små pupper. stor eller liten rompe. det er personligheten din han elsker. måten du er på.

det eneste rådet er å følge magefølelsen.. er det verdt det tror du ? hvis ja,, så kjør på. men kan alltids ta det vekk om man ikke er fornøyd.

eneste er jo at det koster ..

men du kan jo prøve sånn saltvann i stedet for silikon ? da ser det mer naturlig ut tror jeg . ikke det at jeg er expert..

håper det hjalp litt dette svaret ? :)

Skrevet

må jo bare legge til at på første operasjon oppnår man ikke svæææære pupper om man har normale fra før, glam modeller som har digre titts har operert seg både 2 og 3 ganger! de fleste får bare inn rundt 260 første gangen å da får man naturlig str,jeg kan faktktisk ikke se på vennina mi at hun har silikon på str,bortsett fra når hun har bikini da ser man at de er litt rundere og mere perfekte enn hva de hadde vært naturlig!:) syns ikek du skal være så redd for det! er jo ett lite inngrep å alt går nok veldig bra:)

Skrevet

Jeg synes at alle bør få gjøre hva de vil med sin egen kropp, så lenge de er over 18 år! Uansett hvor mange svar du får at du skal være glad for de puppene du har, det er mange som har større problemer her i verden osv. så er det kun DU selv i bunn og grunn som kan bestemme deg for dette, i.o.m. at det er din kropp :) Greit at du spørr hva andre synes, og ev. forteller om egne erfaringer, men ikke la deg overtale til å gjøre noe du vil angre :)

Vil du og tørr du, så go for it :) Har vurdert det selv, men kun fordi at de er små (vil heller ikke ha noe Pamela-opplegg), men enn så lenge har jeg ikke gjort noe med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...