LINDA*** Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Jeg tenkte det, for tran er uuuuuuuuuuaktuelt :s :s :s Det er ikke fyfy å gi det til en på snart 10 mnd? Hva er egentlig forskjellen på sanasol og tran?
Sjefsmegga Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Jeg gir d-vitamin dråper...kun det...tran har jeg gitt opp helt, ungen spytta ut og ødela klærne bare så det var riomelig bortkasta opplegg.. Elers så er det jern, vitaminer osv i Nan og grøten, og så spiser hun fisk nesten daglig, enten fiskemiddag eller makrell i tomat på skiva...
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Pass på at sanasolen ikke har kunstig søtningsmiddel i seg, da skal de nemlig ikke ha det før de er tre år. Ellers har tran omega3 i seg, viktige fettsyrer det. Det får man ikke i sanasol.
Alba44 Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Den største forskjellen på tran og sanasol er at tran har de sunne fettsyrene. Gir ikke sanasol her. Han får multivitamin, jern + tran. De to første pga han var prematur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå