Gå til innhold

Over termin


Plutselig blir vi visst 4!!

Anbefalte innlegg

Hei!! Mange som er over termin, og som ikke har født enda? Evt hvor mange dager over er dere? Jeg hadde termin i går, men enda ingen baby... venter og venter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde og termin i går, og merker at dette er noe jeg absolutt ikke har vært innstilt på. Gjør noe med humøret, gitt.... Gjort alt jeg kan for å slippe å gå over, trent masse, tatt modningsakupunktur, spist bringebærbladkapsler, spist kanel, hatt sex osv osv.... Jordmor sjekket meg på torsdag, og jeg var nesten moden, så tror jeg skal på apoteket å kjøpe lakserolje i dag. Ingenting skal være uprøvd... Føler virkelig med dere som er langt over termin, når jeg ser hvor kjipt jeg synes det er allerede....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 8 dager over nå, og merker at jeg begynner å bli sliten. Har ikke vært så veldig utålmodig fram til nå, men nå begynner jeg å merke det litt...

 

Har ligget med oppkast i 15 timer nå, og er helt utslitt! Så for å være helt ærlig håper jeg han kan holde seg der en liten stund til, sånn at jeg får ladet opp til fødselen...

 

Men håper at bebisene til dere andre ikke er så treige som min... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dager overtid her også. FY søren jeg er lei. ...

Har gått meg en lang tur nå, men merker ingenting....

Må vel bare vente.......

 

Er veldig redd for at ungen begynner å bli stor! Men hva kan man gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 23. februar jeg, venter og venter som dere andre. Merker allerede at jeg begynner å bli lei alle som spør om det har skjedd noe. Skjønner jo at de ikke mener å mase, men likevel. Lille kommer når han kommer!! Håper bare det blir snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 6 dager over...har vært så positiv hele tiden - men nå har jeg blitt forskjølet med bihulebetennelse :( må jo ha litt uflaks oppi alt.

Jeg var forberedt på å gå over termin, da nr.1 var 11 dager over - men jeg har faktisk blitt lei pga alle som lurer og spørr... Det tikker inn sms hele tiden, om jeg har født enda...må jo le da - haloo lissom...jeg kommer til å være så stolt når bebisen kommer at ALLE får vite det. Pliiiiiis slutt å mas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... jeg vet! Er jo ikke grenser for hvor mye meldinger man plutselig får!! Også skriver de: Vi er så spente, og vi venter.... hva tror de at vi gjør da??? Vet det er godt ment, men man kan jo bli gal... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin på fredag.. Så tre dager på overtid.. Isj.. Prøvd alle triksa i boka.. Hatt utflatet livmorstapp iallefall siden forrige fredag,kjempe moden og fin, men ikke noe baby ennå.. Begynner også bli skikkelig lei av alle "født ennå?" meldinger og telefoner.. Hadde jo sagt i fra om det var tilfelle..! Men de slutter sikkert ikke spørre... Ikke før han har kommet iallefall!

 

Kom ut, kom ut nå lille venn..!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt 2 ss lakserolje i kveld i håp om at det skal sette fart på saker og ting, men har vel ikke de helt store forhåpningene.... Populært å sende meg meldinger til for tida, ja... At ikke folk fostår at de får beskjed når det skjer noe.....

Det nærmer seg iallefall for oss alle, jenter.... Kommer sikkert ikke til å bry oss så mye bare alt er over.... Så får vi heller takle de kjipe dagene her som best vi kan....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei til dere som er over termin har et godt råd det hjalp meg med forje man jeg drakk sterk kaffe med masse sukker og lakserolje og gikk en tur den dagen drakk vel 3 kopper og noen timer etterpå gikk vanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off...sukk....BRØØØØL!!!!!!!!!!!!!!

 

Er så lei nå...hadde termin 21.feb vil ikke gå noe mere over....

Har vokst en del på den siste uka også så ungen blir stooooor... veide nesten 5 kilo selv da jeg kom til verden så er bekymret der:/

 

Jeg prøvde lakserolje på termin og det satte fart på do flying og maserier i 3 timer men så ga det seg:(

 

Tør nok ikke å ta det igjen....men skal lage krutt kaffe i morgen tenkte jeg...

 

Så på birth stories på reality tv i dag og begynte å tute skikkelig da jeg så disse små miraklene...Hvorfor vil ikke min komme ut og hilse på meg, jeg vil så inderlig ha babisen min i armene mine....ikke minst vite hva h*n er...Føler det aldri blir min tur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde termin i går, så nå er jeg også "bikket over" til overtid ... Jeg har ikke helt tro på alle kjerringrådene jeg da, men har tatt modningsakupunktur i 3 uker ... mrrrf.

 

Spent på hvordan det gikk med lakseroljen, Åse77?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks dager over i dag, argh! Og jeg som var så sikker på å føde før termin 20.02.. :P Men neida.. Bare å smøre seg med tålmodighet skjønner jeg! Det rare er at jeg syns ventetida FØR termin nesten var verre. Nå er jeg kommet mer dit at jeg aldri tror den lille kommer uansett.. Som samboeren min sa "kanskje kroppen din ikke vet hvordan den skal lage rier?" Heheh..

 

Elin Sabrina:

Ser du er på overtid og skal føde i Skien du og..? Mulig vi sees da! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, går å venter ennå!! hadde ul-termin for 6 dager siden, men min termin er på torsdag, så jeg har stilt meg inn på helgen som kommer. Men DA kommer jeg til å bli utålmodig hvis det ikke skjer noe.

 

Heldigvis er jeg i fin form og er ute å går noen timer hver dag ennå, så tiden går jo fort likevel. Blir spennende å høre hva jm sier i morgen....

 

Har ikke lyst til å bli satt igang, vil gå hjemme med venner og familie og vente spent på om dette virkelig er igang......sikkert barnslig, men det har vært så spennede og minneverdig når det har dreid seg om veninnene mine, gode minner å ta frem med jevne mellomrom..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...