meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 vikaroppdrag gjennom vikarbyrå. To dager kun. Har hatt opplæring i 3 timer. Husker ingenting av det + føler meg dum som et brød. Lyst å hjem og legge meg jeg nå...
Anne-B. Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Det kommer nok når du står oppi det. Lykke til!
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2008 Jeg er oppi det nå.. er rolig i perioder her.
1kar&1møy&meg™ Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Dette går nok fint. De kan ikke forvente at du kan alt på 3 timer!!!! Gjør så godt du kan du. Lykke til!
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2008 Takk. Hva forventer de på så kort tid egentlig? At man kan eller lærer seg? Og er det vanlig med såpass korte oppdrag?
petite fleur Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Da jeg jobba for manpower for mange herrans år siden, fikk jeg ofte sånne ultrakorte oppdrag. Husker jeg jobba 2 dager på Lindex og bretta undertøy (Kjeeeeeedelig) og 3 dager som tlfselger for buena vista. Fikk heldigvis noen lange oppdrag også da, hater å bli slengt inn og ut av jobber;-/ All my sympathies!
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2008 Ja, slengt inn.. Er slik jeg føler meg. Slengt inn hmpf... Fikk du ok lønn eller var den dårlig? Merker at jeg er negativt innstilt til dette vikarbyrået etter at de slenger meg inn slik kjapt, med lite informasjon, lite kontakt med de, med dårlig lønn og med holdningen til meg at det er den beste lønna jeg kan få... Skal på samtale med de torsdag om lengre oppdrag, men har lite lyst nå. Etter dette. De andre byråene har vært litt hyggeligere for å si det slik...
petite fleur Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Det er så lenge siden at jeg husker ikke hva lønna var....Men de var i hvert fall hyggelige nok på Manpower da. Kan jo hende du synes det blir bedre etterhvert, har inntrykk av at mange vikarbyrå blir mer hyggelige osv jo lenger du har jobbet for dem og hvis de får positiv feedback om deg fra de stedene du jobber på......Så bare SMIL og lat som du kan alt og så satser vi på en bedre og lengre jobb neste gang...;-D
prekæs Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 Slapp av og spør om råd. Det viser interesse. Har vært 6 mnd i ny jobb og spør hele tiden og har lært og bidrar med mye. Dette ordner seg.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. februar 2008 Joda, jeg smiler og ler og spør. Men det er i dag og i morgen så det føles så meningsløst bare. Hadde det vært noen flere uker eller lenger tid, hadde det nok føltes mer meningsfullt. Hva forventer dere i lønn per time som vikar som sentralbord- eller kontormedarbeider?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå