Gå til innhold

Hva er det med brystene mine da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente på to år, og ammet henne til hun var ett. Etter det har brystene mine vært helt normale, hehe, men nå den siste uka er de blitt litt ekstra "fyldige" og vorten er "blåst opp" litt om dere skjønner. De er litt "ekstra"!! Og de er VONDE!!!! Hvorfor det tro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar jo p-piller selv om jeg tar dem litt sent en sjelden gang! Så det tror jeg ikke...men når du sier det - så har jeg vært usannsynlig slapp og rar i matveien....kvalm og sulten hehe...

men er som sagt på piller så er vel noe annet`?

Skrevet

Ikke sikkert. Eneste som er 100% sikkert er vel å ikke ha sex. Kjøp deg en test du, så finner du det fort ut. Lykke til

Skrevet

Mange som tar p piller og som likevel blir gravid... Spesielt hvis man slurver litt med dem :) Og har man f.eks hatt omgangssyke med oppkast/diare kan det være at man tar pillen, men spyr den opp igjen før den rekker å bli tatt opp i systemet.

Ville tatt en graviditetstest i første omgang hvis jeg var deg ;)

Skrevet

OI så enige dere var da! ;)

Ja da får jeg vel kjøpe meg en test da! Men det har bare holdt på en uke - er det kanskje litt tidlig med test? Jeg har jo ikke kontroll på mens og EL siden jeg tar piller...

Skrevet

hehe, jeg hadde ikke klart å vente i alle fall... Husker ikke helt når de symptomene kom, men vil anta at hvis du har store pupper og er kvalm pga graviditet, vil sikkert testen også være positiv. Du kan jo kjøpe en sånn 2-pk, så tar du en litt senere hvis første ikke er positiv og symptomene vedvarer!

Skrevet

Husker ikke når det starta sist heller jeg..men kan ikke huske brystene var sånn da..menmen...

Skal teste meg i morra tidlig jeg da!

Men hvis jeg ikke er på tjukka - for det tror jeg ikke . hva kan det da være?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...