Gå til innhold

får de fleste fødeansikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

leser om så mange som får fødeansikt,de venninnene jeg har og folk på jobben har aldri hørt om det engang....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det første gangen...Er bare ansiktet som hovner opp..Leppene og nesa blir større...

Ikke alle som har hørt om det...Og ikke alle som får fødeansikt heller...har ikke fått det denne gangen, så langt...har 12 dager til termin...

Skrevet

Vet ikke hvor mange som får dette, er vel ikke noen statistikk over dette, men tror det er ganske vanlig.

Jeg hovnet skikkelig opp de siste ukene med forrigemann, så virkelig ikke ut!!:)

Skrevet

Har fått høre at jeg har dette typiske fødeansiktet...har egentlig heller aldri hørt om det før.Jaja,får vel holde ut & se ut som en liten Smiley i noen dager til...hehehe :o)

Skrevet

Hehe, må bare spørre hvorfor i himmelens navn skal man få forandringer i ansiktet når det nærmer seg fødsel?? Noen som vet grunnen til det, om dette stemmer da..Aldri hørt om før!:)

Skrevet

Hvis man får mye vann i kroppen kan det vises i ansiktet. Nese og lepper svulmer opp....

Skrevet

Hadde ikke hørt om dette før jeg heller, men innser at jeg er en av de "heldige utvalgte " nå. Har født to barn tidl, forrige med utrolig mye vann i kroppen. Denne gangen (har termeni 9.mars) har vannet kommet først nå, og ansiktet er i grunnen blitt skikkelig snålt! Minsten sier jeg ser rar ut, og det er jeg jammen enig i....

Så-noen av oss får "fødeansikt".......... Heldige dere som slipper, tenker jeg vi sier....

Skrevet

hehe, har heller aldri hørt om det, men det gikk opp et lite lys for meg her.. har fått mye vann i kroppen den siste uka, beina er skikkelig vond å gå på på kveldene, big foot, skoa passer ikke osv.

sto å så på meg selv i speilet i morrest, og lurte litt på om jeg alltid har vært så stygg.. ;) ser jo nesten ikke øya, syns resten er kjempehovent. har i tillegg lagt på meg, og fått en lite kledelig dobbelt hake (antydning hvertfal), som ser mye større ut i dag enn for en uke siden. ansiktet ser rett å slett litt deformert ut.

greit å høre at dette er noe som forsvinner igjen da hvertfal :)

Skrevet

har ikke fødeansikt ,, men fødetryne,, ikke vakkert.. hadde bare litt sist,,men fikk det etter fødselen,, hele kroppen ble fylt av vann.. pleierene på sykehuset syntes synd på meg.. jeg så ut som en flodhest.. tok over to uker før alt gikk tilbake,,,, ikke moro...

Skrevet

I følge tanta mi som jobber på he3lsestasjonen har jeg fått fødeansikt. Tror det henger sammen med at jeg har mer vann i kroppen. Begynte å hovne veldig i hender og føtter i begynelsen av uke 37.. er 37+6 nå. Så det er nok hovent i ansiktet også. Thomas påstår at han ikke ser det, men jeg ser godt selv at jeg er hoven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...