Gå til innhold

Dere fleregangs: Hvor var dere da vannet gikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk på sykehuset. Satt på toalettet faktisk.. Var som å trykke på en knapp så fossa det ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var i en mat butikk. Skulle kjøpe inn litt flere blei pakker. Da det splæsjet på gulvet.. (flaut)

Skrevet

På vei til do midt på natta hjemme. Hadde hatt vonde rier i ca ett døgn, og blitt sendt hjem fra føden to ganger. Etter at vannet gikk ble riene vondere, men hjalp ikke noe mer :-(, men jeg nekta å reise fra føden før de hadde undersøkt meg, og dermed måtte jeg legges inn. Gutten kom med hastesnitt to døgn senere..... (etter igangsettelse og litt av hvert). Så vannavgang har ikke nødvendigvis så stor betydning i seg selv.

Skrevet

Hadde sovet ett par timer på ettermiddagen, for var litt trøtt og sliten.. våknet i 18.30 tiden, skulle gå på do bare.. reiste meg fra senga og der fosset vannet nedover beina! Så stod på soveromsgulvet da vannet gikk, 20 dager før termin.

Måtte ha flere badehåndklær under meg i bilen på vei til sykehuset, og buksa kunne jeg nærmest vri opp etterpå.

Hadde fått beskjed om at hodet var festet av jordmor, men det var det ikke fikk jeg beskjed om på sykehuset.. burde kanskje ha skjønt det siden vannet fosset slik?! (men var jo førstegangs da..).

Skrevet

Jeg lå i fødesenga, og hadde hatt flere pressrier, da vannet helt plutselig sprutet utover både jordmor og barnepleieren som sto ganske så laglig til, hehe... ;P

Jordmor måtte tørke brillene, og jeg lå der -rimelig flau :/

"Hehe, sånt skjer!", sa jordmora med et smil ;)

Skrevet

Vannet mitt gikk på første pressrie..

Skrevet

vannet ble tatt på sykehust med de 2 første,

3 dje gang gikk det i det jeg skulle presse ut nr3, det fosset ut og så kom gutten ut som en champange kork, lå i badekarret på sykehuset. Trodde først det var diare men så jo kjapt at det ikke var det. Vannet i badekarret var tømt for jeg skulle gå ut av det, derfor seila han ut på en pressrie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...