Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 ...men siste trimester er ikkje berre sjarmerande, veit eg frå to tidlegare svangerskap. Tung kropp, utålmodig, vondt her og der.....men pyttsann!! Uansett, i dag er eg superglad for endeleg å vere starta på veke 29 :-D Kanskje skal eg feire med eit lite kafebesøk? Eller bittebittelitt småshopping...?
Måånestråle Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hehe, det tenkte jeg også om siste trimester. Og det HAR VÆRT ganske supert også, helt til nå... nå er jeg 34 uker på vei og har hatt influensa i en uke og er helt utslitt. Men det går nok over! Nyt det og feir mens du kan, synes jeg! Gjerne med BÅDE kaffebesøk og bittelitt småshopping av bittesmått tøy....
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Ja,helt enig med deg der Nibba )...det er virkelig en fantastisk tid...litt morsomt oxo siden alle er så utrolig utålmodige etter & få føde ;o)...for min del nyyyyter jeg hver dag så godt som jeg kan med denne flotte magen min,& alle vondter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå