Gjest Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 flere som er hjemme fra jobb/skole idag da? jeg måtte være hjemme fra jobb idag pga kvalme.. blir bare verre og verre, fram til uke 6 so var jeg bare kvalm, men nå(6+3) spyr jeg åsso:S
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 jeg er hjemme:) men jeg har fri idag da:) off kjedelig å gå å være så kvalm hele tida....
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 ja det er veldig kjedlig:S håper det går fort over, har ikke lyst å bli sjukmeldt osv.. hadde ikke tenkt å si noe til arb.giver enda heller, men kan nå ikke ha "spysjuka" evi heller da:P
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 hehe... nei d går ikke d... off får håpe d går over etterhvert da....
Hønemor30 Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Hei. Jeg er også hjemme fra jobb. Huff så kjedelig for deg å være kvalm, vet hvordan det er :-) hold ut , hihi Hilsen meg
malise Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Jeg er også hjemme fra jobb idag. Men på grunn av et kraftig migreneanfall igår som sitter igjen idag. Orker ingenting. Ble sykmeldt i uke 7 og 8 da jeg var totalt utslitt og svimmel. Litt bedre form nå. Uke 10 i morgen. God bedring!
Tirilmor82 Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Jeg er også hjemme.. Ble sykmeldt før helga pga. kvalme/oppkast.. Kjempekjedelig, og håper å være i fin form igjen til uka (er sykmeldt ut denne uka). Er 8+4 idag. Føler meg litt bedre i dag, har enda ikke kastet opp, så jeg krysser fingrer --Og så lenge får vi vel bare prøve å gjøre det beste ut av det
Loppeline83 Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 jeg er også hjemme, men ikke pga kvalme/oppkast. Har ligget hele helgen med feber og vondt i hode og kropp. Nå er heldigvis feberen borte, men kroppen er fremdeles sliten... Jeg er 10+1 utrolig kjipt å være syk da, spesielt nå som det har vært super fint vær siden lørdag...
Tiril77 Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Jeg er hjemme pga kvalme. Måtte ringe sjefen i går og gi beskjed om at jeg ble borte iallefall to dager. Skal til lege på onsdag.Skal ikke på jobb før det. Blir antakelig sykemeldt. Må vel kanskje "innrømme situasjonen" for sjefen etter å ha vært der? Er ikke veldig glad for det. Det er jo så tidlig i svangerskapet ennå. Kan jo fortsatt gå galt i mange uker ennå. Men jeg regner med forståelse og støtte fra sjefen om jeg forteller det! Fantastisk sjef, heldigvis! Er 7+2 idag. Har vært dårlig i en uke nå, men har hatt ferie og derfor fri forrige uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå