Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 God Morgen! Har vi vært flinke i helgen da? Jeg har skeiet ut litt mye, men gikk lang tur både lørdag og søndag, så har ikke fullt så dårlig samvittighet... Gikk på vekta på fredag, og fikk en positiv ovveraskelse.. Har gått ned 3 kg siden start, mot 1 kg som har egentlig stått fast siden start.. Men så gikk jeg på vekta nå, og da fikk jeg tilsammen 4 forskjellige tall, det ene var 4kg opp siden fredag!! Det kan da umulig være riktig? Har da ikke spist sååå mye? Blir innkjøp av ny vekt idag, så veier meg først i morgen igjen... Orker ikke å gåå tro det ene eller det andre.. Men... Måle båndet juger ikke!! Gått inn 6cm rundt magen og 3cm rundt hvert lår ( har bare målt meg på disse to stedene) Og det er jo bra! Så vi jobber videre... Dere da?
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. februar 2008 Ps. Vår kjære -olebrumm21- har ikke noe sted vi kan registrere oss på denne mandagen, men håper det kommer 25.februar opp på siden vår om ikke så lenge.. =)
petite fleur Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Så flink du har vært! Tror jeg må skaffe meg et målebånd og måle jeg også, det er jo skikkelig motiverende! Vet jo at jeg har gått inn 8 cm rundt magen da (siden det var det som mangla for å få igjen bunaden, og den nå faktisk kan lukkes) ;-) Det som er kjipt er at jeg glemte at jeg må få på meg vesten også....og den får jeg altså IKKE lukka. 6 dager til dåpen... (Hva skjedde? Når la jeg på meg alle disse kiloene? ;-D ) Går og skriver på trivselsvektsiden jeg nå ;-)
petite fleur Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Ja, nå leita jeg visst forgjeves;-) Får sjekke senere da.
boble <3 Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Huff, jeg datt av litt...:0( Står på stedet hvil på samme plass som sist jeg veide meg. Men mandag er jo en super dag å komme igang igjen på:0) Var faktisk å spilte fotball i går for første gang på valdig mange år. Fy så vondt det var ( kremt...dårkig kondisjon) MEN samtidlig utrolig deilig:0)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2008 Ja, vi får håpe -olebrumm21- får oppdatert sidene ASAP, hehe =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har vært flink i helga. Spiste bittelitt, og da mener jeg BITTELITT potetgull på lørdag. Har nok overskredet karboinntaket litt, men ikke av den farlige sorten. Drakk en mocca i går... men ellers supert! Står nok på stedet hvil, men har et mål om 1 kg denne uka!
2søtesmåh Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Torsdag kveld er en fin dag å veie seg på. På mandag og tirsdag er man ofte tyngre fordi man har spist mer i helga og fordi man har drukket brus og spist saltsnacks/salt mat som gjør at kroppen har bundet mer vann enn til vanlig.... Det blir fort 2-3 kilo av sånt...Særlig nedtur hvis man veier seg fredag og deretter på mandag.... Jeg unngår i det lengste å veie meg de første tre dagene i uka.... På torsdag er vekta ganske stabil hver gang merker jeg, samtidig så viser den vekt opp-og ned-ganger i samsvar med hva jeg føler. ALtså har jeg vært flink en periode og føler at klær henger litt løsere etc så viser vekta litt nedgang, og motsatt om klærne begynner å stramme. Mandagsmålinger kan ha vist 5 kilo OPP fra fredag, men har ikke merket noe i forhold til klærne og cm-målene ),. og på torsdag har jeg fått bekreftet at vekta er stabil ) Lykke til
Fire småtroll Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Gått opp en halvkilo jeg :-( Men er egentlig overrasket over at det ikke er mer, har hatt vinterferie med søstera mi og familien. Gode middager og kos til kvelden her dag! Må ha brent noen kalorier i akebakken gitt ;-) Begynner på nytt i dag. Målet er jo det samme, sommerklær i str 38! Må nok ned en 5-6 kilo for å komme dit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå