Gjest Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Testen i morges slo litt sterkere ut enn for 2 dager siden. Jeg er gravid! Vi hadde sex hver dag foer El, og deretter annenhver dag, om noen lurer;-p Dessuten tok vi det med ro psykisk, jeg ville IKKE stresse med dette her, og vi tok det som det kom. Kanskje det hjalp? Det, og boenn! Symptomer dager foer Ikm: Plutselig forstoppelse, luft i magen Veldig fet hud, nesten litt ploesete i ansiktet? Mensmurringer, spesielt "vondt" i den ene siden Blir litt fortere troett og klar Fryser og svetter om hverandre Symptomer paa Ikm dagen og naa: Det samme som tidligere, men begynner aa faa ubehag i brystvortene. Nesten litt saann nervene- utenpaa- huden- foelelse. Jeg har vaert gravid tidligere, og har litt annerledes symptomer denne gang. Spesielt dette med frysetokter!!
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Hei Katsi! Takk for gratulasjon:-) Det er ikke bare enkelt aa bli gravid, ser det er veldig mange som strever og proever i flere mnd... Naa vet ikke jeg hvor lenge du har proevd, men det blir skal du se! :-) Naa har du kanskje fulgt flere raad, og proevd "alt"... Men de sier at det hjelper aa ha sex noen dager foer El. Og, ligge med saeden inni deg en stund etterpaa. Vi "gjorde det" ofte om kvelden da vi la oss, saa jeg sov med det natten igjennom. Beklager detaljene:-) Lykke til fremover da!
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Hipp hurra!!!!!!!!!! :-D :-D GRATULERER så mye :-D hadde det skikkelig på følelsen altså!! Hehe, da fikk jeg det som jeg ville ;-P for da blir du her i 8-9 mnd til!! Dette var kjempehyggelige nyheter!!! Er selv 3 dager over ikm nå...men har likevel en følelse av at det ikke har klaffet her :-/ Men men, da går det neste gang =) Mange gode varme klemmer til deg og lille spiren din :-D
Katsi Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Takk for tipset Tror jeg skal prøve d ja. Har ikke vært så flink der, kommer meg liksom ikke fort nok på do.... Må prøve å være litt mer tålmodig og heller ha et truseinnlegg klart
Daisy :) Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Ja gratulerer. Hvor er det du bor? ser at du ikke har å........tenker da at du ikke befinner deg i norge.
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 gratulerer kjempe masse:) sniker til meg litt baby støv jeg:)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 Tusen, tusen takk Nonnings! :-) Jeg bare ber naa om at alt skal gaa fint! Ogsaa at du kommer etter naa snart! :-) Har du brukt aa gaa over tiden foer?
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #16 Skrevet 25. februar 2008 Tusen takk:-) Jeg bor i Valencia, Spania.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #17 Skrevet 25. februar 2008 Tusen takk :-) Ja ta litt babystoev naa! * Hiver rundt meg masse babystoev* Lykke til da :-)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #18 Skrevet 25. februar 2008 :-D alt går nok bra skal du se!! Ja..har hatt litt uregelmessig mens i det siste...så kan ikke vite helt sikkert... Men tok en test i sted da..og trooor den var svakt positiv (?) men den testen var helt merkelig, for bare litt av teststreken kom til syne :-S men kontrollstreken var helt klar.. hmm, skal ikke være lett dette her ;-P
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 25. februar 2008 #19 Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer så mye!!!
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #20 Skrevet 25. februar 2008 Herlighet noe saa nervepirrende da!! Men da maa du jo nesten ta en ny test i maarra tidlig!! Haaper inderlig at du er gravid altsaa! *yes* :-D Gi beskjed med en gang du vet noe da! Venter spent :-)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #22 Skrevet 25. februar 2008 Huff ja hehe. det er nervepirrende ;-) Får nok ikke tatt noen test i morgen tidlig..Men kanskje jeg reiser og kjøper en i morgen hvis jeg har tid da. Kanskje greit å ta en cb-digital for de må jeg i hvert fall ikke tolke ;-) Men hvis noe skjer så skal du selvfølelig få oppdateringe :-D
elise 35 Skrevet 27. februar 2008 #23 Skrevet 27. februar 2008 Så gøy, gratulerer såååååå mye! Håper spiren fester seg og blir der i 8 mnd til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå