Gå til innhold

Må bare lufte frustrasjonen litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så fortvilende, Ina har ikke hatt en feberfri uke på det jeg kan huske.

Hadde rundt 40 i feber forrige onsdag, trosdag og fredag.

snørr og hoste har hun hele tiden.

Har crp under 8, så får bare beskjed fra legen om at det er et virus og ikke noe å gjøre.

Nå fikk hun 15mnd vaksinen på fredag og har hatt feber siden, blitt høyere for hver dag.

I dag morges var tempen på 39,2.

men er i fin form, tussler rundt her og ser på barnetv og spiser noen cheese dodles. Våknet opp kl 3 i natt og øynene var helt igjenklistret, fikk vasket dem og siden da har de vært greie, er vel ikke øyekatar da??

Skal ikke det komme mye smuss hele tiden da?

Holder henne hjemme fra barnehagen for ..nte gang, har jo snart ikke flere sykedager igjen.

Hva gjør vi da da?

Ubehagelig å ringe jobben og si jeg ikke kommer, nå var jeg hjemme pga egen sykdom (låsning i nakke og rygg, nummenhet i fingre og tær)

Og da ringer sjefen min i helgen og maser på meg om jeg kommer på mandag eller hvor lenge jeg blir borte eventuelt om jeg kan få meg aktiv sykemelding for det er så vanskelig for dem at jeg er borte.

da sitter man ikke med en god følelse i magen, kan ikke akkurat si at jeg slapper av, noe jeg absolutt bør gjøre for å få løsnet opp i muskelene.

skal ringe lege og fysioen min i dag og høre hva de sier, får vel ta med meg snuppa som er hjemme sammen med meg så legen får sett på henne igjen også, er vel 5. gangen i år.

Skal ringe sambo når jeg vet hvordan dagen utvikler seg, så han kan være hjemme med snuppa når jeg skal til fysio, og han kan kjøre oss til legen

vet ikke helt hvor jeg vil med dette. Måtte bare lufte følelsene litt.

Er så frustrert over hele situasjonen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barns sykdom er aldri lett...

Men cheese doodles til frokost? Vil hun ikke ha ordentlig mat? Jeg tror at i mange tilfeller er barn slappe og utilpass fordi di ikke får ordentlig mat under sykdomsperioden...

Øyekatarr kan du lese mer om her

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=494752

jeg skjønner frustrasjonen til sjefen din men du kan hilse å si at sånn er det å ha barn samtidig som man har problemer med kroppen selv.

God bedring og lykke til:o)

Skrevet

hun har fått 4 cheese dudles.... driver ikke å forer henne opp på det..hehehe

har tilbudt henne brødskiver med forskjellig pålegg på, men alt står urørt

på bordet hennes.

Men hun drikker da, så er ikke videre bekymret.

Hun er hverken slapp eller utilpass egentlig.

Går rundt her og leker, prater og synger.

Hadde det ikke vært for feberen og øynene så hadde jeg sendt henne i barnehagen.

takk for svar forresten.

Skrevet

Uff, ja skjønner du blir frustrert... er det bf som er samboeren? Da kan vel eventuelt han også kanskje være hjemme en dag eller to så du får gått på jobb? Og foresten så er 4 cheese dodles bedre enn ingen frokost! Hehehe.. Når vesla her har feber er det ikke alt som frister like mye og da får hun litt chips eller sånn.. også får hun heller ordentlig næringsrik juice å drikke...

Ønsker dere god bedring og en fin dag!

Skrevet

Takk for det Denice:)

ja, er sambo som er barnefar.

er jeg som har vært hjemme hittil.

han jobber som høyspent eletriker og de har en del planlagte jobber som er meldt og må være ferdig innen da og da.

er egentlig bare tilfeldigheter at sykdommen til snuppa har havnet på dager da de er i gang med planlagte prosjekter som MÅ utføres.

Regner med at det er han som blir hjemme neste gang.

Jeg har jo nesten ikke flere dager igjen uansett.

Skrevet

Min gutt har også vert mye syk i det siste. Har feber som ikke vil gå over. hadde det slik i 3 uker mer eller mindre. Legen ga han antibiotika,uten å ta crp, bare for at kroppen skulle få litt hjelp til å komme seg til hektene igjen. dette virket på min sønn, og har vært feberfri siden torsdag. ENDELIG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...