Gå til innhold

hva skal man gjøre i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm.. hva skal man finne på for noe.. gubben har reist på jobb, og jeg er lys våken.. hmm.. rydde? vaske?.. yahoo.. føles ut som det eneste man gjør..

kan jo ikke gå tur (har vondt nedentil) hmmm.. nei blir vel tv, data og litt rydding i dag og...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I kiiiiill Yoou...

Hallo I´m Lindsey Lohaan...hehehehe

(hvordan i alle dager skrives det???)

hehehe...

Synes den er skikkelig artig altså...Ler like godt hver gang,....=oD...

Skrevet

hehe =)

jaja jeg synes jeg er flink jeg... sto opp kl 06.30.. har nå ryddet i kolonial skuffene på kjøkkenet.. og vasket kjøkken flisene og benken.. og holder nå på med hvinduer.. måtte bare ta en 5 min pause.. =)

=)

Skrevet

Jeg har nettopp vært på UL pga at vi har så store barn i familien og samboer satt fast pga et stort hode. Jenta vår hadde heldigvis ikke noe stort hodet, men lå nå på 3600-3700 g. Er i uke 38 så hun bikker ihvertfall 4 kg til termin. Håper jeg ikke går lenge over tiden.

Om en time skal jeg til fysio. Godt å ha noen planer om dagen når man klarer. forrige uke lå jeg på sofaen heeele uka. Blir så lei. Denne uka har jeg småplaner hver dag. Håper bare jeg ikke blir for sliten.

Går mest i tv og data her. Har vært sykmeldt siden jul, så begynner å bli litt lei nå.....

Skrevet

Jeg har levert gutten min i barnehagen og skal snart finne sengen igjen.. Blir ikke mye søvn om natten for bekkenet verker så j..... Er i uke 39... Ellers så skal eg strikke litt videre på ull teppe jeg holder på med,, kjekt å ha noe å henge fingrene i..

Skrevet

Synes denne linken til all slags TV-show, filmer osv som ble lagt ut her for en ukes tid siden, er genial! Nå har jeg sett hele sesong fire med Dr. House (den har ikke gått på NRK), ble så mye House at jeg begybte drømme om hanom natten. ;-)

Så sjekk ut denne og slapp av i sofaen!

http://tv-links.cc/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...