Gå til innhold

Enkelte tenke ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Voksne ansvarlie folk,som ikke bruke prevansjon,og vil ikke bli gravid iritere meg! Og blir de gravid,så syte fælt ka faen gjør eg nå? Må tenke før,og ikke ettepå! Har de brukt prev rikti sjønne eg det,men når de tar sjangsn uansett hva,får de som fortjent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sååååå enig med deg!

Man vet jo selv hva sex kan føre til, og hvis ikke de vet bedre, så trenger de ikke å klage over at de er blitt gravid...

De vet akkurat hva utfallet kan bli...

Så folkens:Ta ansvar for det dere gjør!

Hvis dere ikke ønsker barn,så bruk prevensjon!

Irriterer meg på folk som ikke kan stå for ting de gjør...

Skrevet

Personlig har jeg blitt gravid 2 ganger ufrivillig på prevansjon. Og tatt 2 frivillige aborter. Faktisk mange med samme problem.

Skrevet

hvordan hadde det vært å lære seg å skrive før man rakker ned på andre a??

Skrevet

Er ikke vitsen å signere anonymt når skrivemåten avslører.

Skrevet

Seriøst, hvis skrivefeil er eneste motargument dere har å komme med, så la vær...

Skrevet

er så dumt...på hvert innlegg er det alltid en eller annen tulling som ikke er tøff nok til å skrive hvem det er som skriver(Anonym)å hver eneste gang blir det diskusjon om skrivefeil???Hva er problemet da egentli??Det ender alltid med at det blir skikkelig bitterhet mot hverandre i hvert innlegg fordi folk ikke tolererer at folk har forskjellig meninger!!Seriøst folkens!! Grow up!!

Skrevet

Hvis skrivemåten avslører, hvem er jeg da?

Skrevet

Å nevne ved navn er ikke lov her og har entendens til å bli betraktet som uthenging, derav grunn til å ikke nevne ditt nick. Men for min del er det greit for jeg vet da hvem du er, og innleggene dine generelt sett her på flere forum, ser alle likedan ut med samme feilene og samme skrivemåten!! Det er ikke akkurat vanskelig å sondere seg frem til hvem du er. Så for meg er det godt nok å vite hvem du er bak anonym knappen, kan humre for meg selv da.

Skrevet

Tull! Lenge siden jeg har vært her inne og på nettet.

Skrevet

Hvis hun selv ber deg om å skrive nicket hennes så har du selvsagt lov til det!!! Det er da ikke uthenging! Jeg tror du bare bløffer jeg.

Skrevet

Det hjelper lite desverre, du har vel vært her såpass at du har fått med deg andre tråder som har lagt her til en hver tid.

Skrevet

Er det hvem som har skrevet denne innlegget denne tråden handler om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...