mor til 2 gutter Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 var i seng kl 23 i går kveld,men fikk ikke sove.jeg bare hoster og halsen verker..i 2 tiden kom minste gutten inn i sengen vår.det tok ikke lang tid før han spydde i sengen.heldigvis på dynen..fikk skiftet på han og fant frem en annen dyne.da han var sovnet igjen så gjikk jeg ned i stuen,orket ikke å ligge i sengen å hoste.det gjikk en liten stund,så hørte jeg at han spydde igjen... ny runde med skifting av klær,dyne og pute. etter det har vi vert i stuen,med bøtten ved siden av han. er så trøtt no... har vert våken siden kl var 9 i går morges.. mannen min skal på jobb om 1 t. om 1 og en halv t skal jeg vekke elste gutten.han skal på skolen. jeg er så trøtt...
ZamZam Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Når eldstemann er på skolen så får du og minstemann sove litt eller bare slafe på sofaen med en fim som du kan sovne litt ifra..
Løven,fisken og vekten Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Skjønner åssen du har det.... Har selv vært oppe siden 7 i går morra med sjuk unge:( Håper dere får slappet av litt på dagen i dag da:) God bedring til dere begge to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå