ZamZam Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hadde aldri forestilt meg dette da jeg lå på sykehuset klar til å bli satt i gang en grå og trist morgen for fire år siden. Husker fortsatt at jeg lå med et lite nurk i armene mens jeg tenke hva skal jeg gjøre med dette her? Jeg følte meg så hjelpesløs og så uforbredt på hva det betydde å være mamma. Har heldigvis fått litt mer innskikt i rollen nå, samt litt mer selvtillit på mamma fronten, men jeg har faktisk fått lov være mamma til verdens herligste gutt i fire år! Lillemann har fått bestemme hva han skal i dag og listen lød som følger; se på film på tv, bade, sykkle, få en kaka, få nye leker, få et lite selskap i kveld og viktigst spise potetgull! hehehehe Han får riktig nok ikke så mange leker han vil,men alle de andre drømme skal oppfylles utover dagen. Denne veldige spesielle dagen da jeg ble mamma for første gang!!
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer med dagen til storegutt:) Håper dagen bli akkurat slik han ønsker:)
WP-TLogPeanut Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer så masse med fireåringen Håper både han og du får en fin dag
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Jeg er sikkert hormonell men jeg ble veldig rørt av innlegget ditt! Er det ikke fantastisk å få lov å være mamma vel? Og nå som han er så stor ser du så tydeliig at han er sin egen person med sin egen vilje og meninger.... Fantastisk... Gratulerer så mye med fireåringen din:-)
MamiMaribel Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer til lille gutten din! Det er herlig og spesielt hver gang de fyller år....:-) Håper dere får en koselig dag hele familien!
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer så masse med den store gutten. Håper og tror dere får en fin dag.
Sørland-snuppa Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 gratulere så masse til gutten din og gratulerer så masse til deg. :-)
ZamZam Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. februar 2008 Tusen takk for gratulasjoner alle sammen! Føler at det er like mye min dag som hans, dvs han får all oppmerksomheten og gavene selvfølgelig, men jeg føler at det er min "mamma dag", dagen da man mistet all formening om å være usårbar, leve forevig og et ansvar uten ende skulle starte. Høres negativt ut, men det er faktisk flott å få lov til å være mamma til en sta og egenrådig fire åring med en veldig klar formening om vilje og meninger. *fnis* Det å være mamma er jo å veksle mellom å rive håret av seg i frustrasjon til å knute seg i engstelse vidre til å gråte av glede eller å le til man får krampe pga disse små underlige skapningene vi kaller barna våre.. (ja, jeg vet jeg begynner å bli gammel og sentimental, spes på fødselsdagene til eldstemann, ser jo ut som jeg har drukket alt for mye vin, men det er jo livets vin jeg er beruset av.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå