Northernlights Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Bare et par dager fra reisen min til Norge, ligger blodtrykket til mannen min på det nummeret der. My luck,så blir han vel innlagt, så går hele turen i dass. Han får legge seg og hvile nå,til i morgen, og ta flere BT tabletter. Uff. Tenk at jeg tenker mer på turen min enn på blodtrykket hans. Nå føler jeg meg skikkelig stygg!
Løven,fisken og vekten Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Får håpe mannen din blir bedre og får ned BT da så du får reist til Norge:) God bedring til mannen din
Northernlights Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 Takk =o) Det er ikke det at jeg ikke bryr meg om mannen min, altså ;o) For det gjør jeg. Men det er ikke noe nytt at helsa hans går opp og ned som en jojo,og siden han var innlagt den 8.februar i et par netter, så hadde jeg håpet det var ei stund til neste gang. Han har lagt seg på sofaen,nå. Håper hvile hjelper litt,da. Har vært mye stress i det siste,så det hjelper sikkert ikke heller.
Løven,fisken og vekten Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Skjønner godt at du er lei.... Og siden det ikke er lenge siden han var innlagt sist så håper man jo at det blir lenge til neste gang... Håper han får stresset ned og slappet av nå da sånn at BT går ned og stabiliserer seg....
mammaen til G & A Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Oj, det var hoeyt!!! Haaper han legger seg ned og slapper av naa saa trykket blir bedre. Klemmer fra
Northernlights Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2008 166/106 nå, så da har det gått ned litt. Huff. Håper det går ned og ikke opp til i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå