Gjest Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 .............at visse tar det som en selvfølge at jeg kan passe barna dems. ...........at de skal *offe* seg på tlf om hva de da skal gjøre.....? ..........at jeg må forklare meg til andre om hvorfor ikke jeg kan/vil/orker Å passe BARN................... ..............at jeg må forklare meg om hva jeg skal/vil pga det ikke passer...................!! ...............å forklare meg for andre i familien hvorfor det ikke passer................... FAEN............. selvom jeg er hjemme akkurat nå betyr ikke at jeg er en åpen barnehage, DET betyr heller ikke at jeg har krav på MIN egen fritid når det passer meg................ NÅ er jeg DRITT lei sutrete folk som faen ikke kan TA NEI for et svar.....................Fuck off................. Det var godt..god natt=)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Jeg er også drit lei. Lei av alt rett og slett! Helvetes møkka liv. Faen, helvete, satan, fitte, rompe, kuk, forpult ............................. ............................................................................................... ...............................................................................................!!!!!!!! Nå går jeg å legger meg. NATTA
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Hei Angelica!! Hører at du skal være hjemme i kveld, så jeg kommer innom med mine drittunger ettersom jeg har planer om å ha meg en skikkelig heidundrandes fest i kveld:-) Tusen takk vennen.... trenger ikke svare sjø!!!!
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 He he he morsom du...........Som sagt så putter vi de under trampolinen OGSÅ får du ta med meg på fest.......................DET trenger jeg nå! Mer drittdag enn dette skal man lete lenge etter......=(
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 He he, *vaskedotten* har blitt *værsegod* nå...hehe
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 2 åringen er snart 3 åring og blir flinkere å prate hehe.........
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Gjør om PAPPA nicket i profilen din da, blir så teit hvis ikke. -fra tøffel til tøffen....*ler*
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 He he he.........er det du klarer....? Ta deg en tur på skravle du og øv deg opp først....................wanabe oppfølgere når aldri opp, men skravlere er glad i slike som deg........litt sånn pusete og man ender med medlidenhet ha ha ha ha
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 Bitch og pus passer ikke helt sammen.............Et godt tips til deg............prøv deg på skravle...........de liker slike kombinasjoner=)
esmase Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 Hehe,trenger vel ikke tenke så veeeldig hardt for å skjønne hvem som maser på deg?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #13 Skrevet 25. februar 2008 Kanskje de skulle en tur til ikea;)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #14 Skrevet 25. februar 2008 Aaaaaaaaa............du tenker på å teste ut sengen der...hmm..en ide=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå