Gå til innhold

Jobber dere,hva slags utdannelse har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hva dere jobber/er utdannet som dere andre dib-damer? =)

Selv er jeg utdannet omsorgsarbeider =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er hjemme med lillebror for tiden.

Er utdannet kjole og draktsyer, men får ikke jobb.

Syr vesker hjemme for tiden, skal selge på party.

Har litt lyst å utdanne meg til jordmor:-o

Skrevet

Jeg har en utdannelse jeg ikke bruker (gullsmed) og jobber nå med min andre utdannelse (biolog) som jeg forhåpentligvis kommer til å bruke. Hehe, blir for dumt hvis jeg ender opp med to jeg ikke vil ha og går i gang med den tredje...:P

Skrevet

Jeg er utdannet reiselivskonsulent. (høres fint ut, er noe piss:p)

Utdanner meg nå til markedsøkonom og snuser på enten grafisk design eller ledelse. Skal ta begge men får bare gjennomført en av dela og må velge. (grunnet permisjonspenger og slikt så tar jeg et studie som jeg ikke fullfører, lånekassa ass)

Jobb ja, har de siste årene før permisjonen jobbet som ass daglig leder på et utested/restaurant. Er også dørvaktsjef der.

Har kalt meg selv følgende; selskapsservitør, servitør, bartender og dørvakt, siden jeg gjorde alle oppgavene, samt jobbet litt på kafe i samme konsernet.

Lurer også på å gå opp og ta fagbrev som servitør siden jeg har nok fartstid i yrket til å kunne gå rett opp til eksamen. Men så får man se om man gidder da:p

Skrevet

Jeg er utdannet næringslivsjournalist, men får ikke jobb. Har ikke nok erfaring,men hvordan skal jeg få erfaring hvis ingen tør satse?=( Skal bruke permisjonen til å søke relevante jobber.

Skrevet

Sånn er det med meg også titti!!!

Er SJELDENT det kommer gode ledige jobber som det jeg er utdannet til, og når de først kommer og jeg søker, så får jeg ikke jobben fordi jeg ikke har erfaring. Men så får jeg ikke erfaring uten jobb heller.

Skrevet

Jeg studerer tannpleie men lurer på å bytte til sykepleien til høsten, har ikke bestemt meg ennå:))

Skrevet

Er snart ferdig utdannet farmasøyt. Har imidlertid lyst til å studere ernæringsfysiologi:P

Skrevet

Jeg er utdannet helsesekretær, men skal begynne på sykepleien til høsten :D

Skrevet

jeg er utdannet omsorgsarbeider.

fortiden jobber jeg bare 2 dager i uken,men holder på å leite etter mer jobb.

jobber en dag innen helse og en dag på et veterinær kontor.

trives absolutt best med å jobbe med dyr.vil med tiden bort i fra helse.kankje jeg utdanner meg innenfor noe med dyr...??

Skrevet

Jeg har en bachelorgrad i kultur- og samfunnsvitenskap og et års ekstra studier i sosialantropologi.

Kan ikke brukes til noe (ingen vil ansette meg).

Jobber som vikar i barnehager og i dag i et sentralbord. Onsdag er jeg ledig igjen.

Skrevet

Utdannet førskolelærer.

Jobber som pedagogisk leder i bhg.

Skrevet

Jeg er hjemmeværende, er utdannet økonomisekretær og it-konsulent, men skal omskoleres til helsesekretær :-) Gleder meg til å sette i gang.

Skrevet

Er utdannet vernepleier og har jobbet for det meste i bolig for psykisk utviklingshemmede. Er for tiden langtidssykemeldt, men når jeg blir frisk har jeg lyst å jobbe med demente

Skrevet

Jeg er utdannet lærer uten jobb....

Alba33, du har pm! ;-)

Skrevet

Er utdannet tannpleier og har jobbet i sju år, skal begynne på treårig økonomiutdannelse til høsten :)

Skrevet

Er utdannet webdesigner og sykepleier, men begynner å jobbe i bank om akkurat en uke :)

Skrevet

Har en Master i Human Resource Management, Er sosionom og har grunnfag i Psykologi. Men jobber som Senior Produktsjef i en overfladisk bransje :-)

Skrevet

Er utdannet innen grafisk design.. Men har tenkt til å bli interiør arkitekt.. Tenkt til å starte om 2 år..

Skrevet

Ikke ferdig enda, men det blir ikke så lenge til. Vil da være utdannet lektor.

Så for tiden er jeg hjemmeværende og fulltidsstudent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...