Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Gjør den ikke???Må ha stor blære den da ;-)))
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Nei den gjør ikke det:-)Tisset blandes med avføringen...så vet du det..hehe
babygullz <3 vilde Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 De er vel utro av samme grunn som kvinner kan være utro? Mer spenning i hverdagen? høna tisser...aldri hørt om hønefoss?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Mer spenning i hverdagen,da må de ha det jævlig kjedelig.Er det bare derfor ?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 HAHA hønefoss..den var jaggu godt...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 hehe...hønefoss er ikke at høna tisser,er bare et penere uttrykk for diaré hos nevnte dyr... både menn og kvinner kan vel være utro av samme grunn... mer spenning i hverdagen,hevn,lyst...kommer jo helt an på hvert enkelt tilfelle det...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 Bekreftelse og panikk. Samme sure tryne hjemme...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Tror det er UTROLIG viktig å ikke ta hverandre forgitt. Ikke regne med at du er alltid like spennende, kjekk og uforglemmelig. Det dabber fort av viss man er for trygg og krevende... Husk å være kjærester inni mellom! Samtidig som det er lov å gå uten sminke og ikke gjøre seg til hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #13 Skrevet 24. februar 2008 Kjempe bra sagt ;-)Tommelen opp for deg NN 00:27
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #14 Skrevet 24. februar 2008 Jeg og min kjære gikk gjennom en krise som endte i brudd og elendighet for litt over 2 år siden. Da gikk det opp for meg hvor glad jeg faktisk var og er i han! Vi jobbet masse med forholdet, og den dag i dag er vi nesten litt nyforelsket;) hehe. Koser oss godt i lag og passer på å få en del tid ilag i hverdagen. Han er min beste venn og det var han ikke før. Da ble han alltid nedprioritert for jeg tok han forgitt. Nå har vi vert sammen i 8 år:)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #15 Skrevet 25. februar 2008 Gubben er utro fordi: -du er kjedelig -han har mistet troen på forholdet -kan bare ikke holde seg unna andre damer/menn/dyr what ever.. -finner ikke noen annen måte å gå i fra deg på -han ble presset av kompisene i fylla -tror han kan komme unna eller at du er så dum at du ikke skjønner at han er utro -får ikke sex hjemme -han er umoden Men får da håpe at ikke alle menn er på den måten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå