Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Pga at de ikke får plass til bilstol? Vi har nettopp ansaffet oss to nye bilstoler til tvillingene, men min samboer sliter skikkelig med å kjøre. Vi har nissan primera st. Vi vurderer å kjøpe oss ny bil. Men skal undresøke først om vi får støtte til finansiering. Siden hun ene har en "spesial" stol.
ano`num *17.03.10* Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Vi trodde vi måtte. Men så flyttet vi bare på baksetene. Nå nekter jeg å bytte bil på mange år enda Lykke til med søken på jakten etter evt støtte
Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 Flytte på baksete? Hvordan gjør man det? Tusen takk:-)
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Gubben har kjøpt ny til meg:) Fiiine bilen! Masse barneseteplass og venter pent på å få basen og det nye setet til lille i magen!
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Jeg får den nye bilen min den 4.,mars.. Har volvo v50 07 (bomkjøp) nå men er så jævli trangt foran for passasjeren. Verre blir det når neste kommer, hehe da får vi ikke kjørt bilen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå