Gå til innhold

Jeg er så sint"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt noen tøffe uker der vi har fått vite at lillebroren til sambo på 19 år, rett og slett er skikkelig på kjøret, stoff osv. Idag ringte svigermor meg fordi hun ikke fikk tak i sambo siden han sov. Mens jeg snakker med henne, forteller hun meg at hun har ordnet leilighet til lillebroren og dama hans. Dette er vi imot, for vi tror ikke det er måten å få livet hans på rett kjøl ved å la han bo for seg selv med null kontroll. sammen med dama ssom helt ærlig er ei problembombe... Hun avslutter samtalen og sier at jeg må love å ikke fortelle sambo om det hun har fortalt meg. Jeg blir satt ut, men hun har allerede lagt på.

Jeg tenker at jeg skal fortelle han det, jeg vil ikke droppe å fortelle noe så viktig nå. Men svigermor kommmer og henter sambo for å kjøre han et sted, og da forteller hun han det.

Jeg går hele dagen og har dårlig samvittighet fordi jeg ikke har fortalt det. da sambo kommer hjem forteller jeg at jeg visste, da svarer han at det haddde svigermor fortalt han!

Hun får meg altså til å droppe å fortelle noe så viktig, så hun kan si det selv, og samtidig fortelle han at jeg har visst det! Det syns jeg var skikkelig ufint gjort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm..ja jeg tror jeg hadde sagt det til mannen min ja.. såpass alvorlige ting.. Kan være tungt å sitte inne med slike ting alene, synes svigermoren din burde skjønt det. Men. det høres ut som en dårlig løsning enig med deg.. Ufint gjort enig med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...