Gå til innhold

16år og snart mor til 7!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sååååååå glad det ikke er meg :-O

Skrevet

Ho får nok belønningen sin i himmelen!

Skrevet

..hva skal hun få belønning for? At hun ikke skjønner det kvekk av prevensjon, men allikevel legger seg villig ned på rygg? Mye å få belønning for..

Skrevet

OMG!! å jeg som hadde angst for at jeg hadde tvillinger i magen da vi skulle få barn første gangen! hehe:)

glad jeg oxo at det ikke meg!

Men hun VILLE jo tydlighvis ha mange barn siden hun ble gravid etter å først ha fått en åsså trillinger!

Arti, arti...men huff for et blodslit! Bra hun er ung så har hun litt tid som ung til å bruke på seg selv når ungene flytter hjemmefra! hehe:o)

Skrevet

Kanskje ikke så veldig lur?

Skrevet

håper barnevernet følger med hun og hjelper hun så godt de kan.

virker nesten som hun fikk enda flere barn i håp om at hun skulle få enda mere planta i hånden sin.

Skrevet

nå skal det være sagt at jeg har ikke noe imot unge mødre, de er kjempeflinke.

men, dette er vel nesten å se på som en tragedie.

må jo være noe som ikke stemmer hverken i familien eller med den stakkars jenta.

Skrevet

Jeg syns litt synd på henne, jeg. Sett endel reportasjer om henne,

og i Argentina får de veldig lite info om prevansjon så det er

ikke sikkert hun vet om det. Hun spurte også om å bli sterilisert

etter 1. trilling fødsel, men det ville ikke legene siden det der er forbudt

å sterilisere noen under 21 år

Skrevet

greit nok at hun ikke har hørt om prevansjon. men det går da ann og hoppe av i svingen eller ha sex på andre måter. men det er vel hun får ung til og kjønne. synes nesten hun er for ung til å ha sex i det hele tatt jeg når hun ikke hvet hvordan hun kan ungå og bli gravid.

lurer på hvor menge unger hun ender opp med til slutt jeg.

Skrevet

artig at noen kommer med at "hun kan jo hoppe av i svingen" akkurat som det er sikkert.

Skrevet

Ja, fantastisk argument, hehe....

Dere ser på denne jenta med veldig norske øyne. Hun vet kanskje ikke noe som helst om prevensjon, kanskje vet hun ikke engang hvorfor hun blir gravid, hva vet vi? Mange ting er ganske annerledes i Argentina enn i Norge, hadde hun bodd her ville hun nok fått en annen type oppfølging.

Skrevet

ja sant nok det. Fort og glømme og tenke på når en hører/leser sånt

Og jeg mente jo selfølgeli ikke at HUN skulle åppe av i svingen da ;-)

Skrevet

Ja den var det klasse over Ung mor....

At en argentinsk jente med 7 barn ikke vet at man kan hoppe av i svingen er vel forståelig om de ikke har samme seksualopplysning som Norge (ikke det at den norske er så bra heller), men at en 25 åring ikke vet at det IKKE er en type prevensjon forundrer meg.

Skrevet

ja ikke sant. det er jo ikke så bra. Jeg var helt sikker på det jeg. hva gjør jeg nå tro???

Skrevet

Håper for din del at du tullet med at det går an å hoppe av i svingen, til og med 14- åringene på fritidsklubben vet at det skal bare en liten dråpe med sæd for å lage barn....

Skrevet

tenkte at hvis hun ikke har hørt om prevansjon eller kansje ikke har råd til det. så kunn hun jo ha sex på andre måter eller hoppe av i svingen, det reduserer jo faren litt. det gjør det jo. men kansje det var akkurat det de gjorde også. ingen hvet.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...