Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Guttungen har vært syk i 2 uker nå... Uke 1 med dårlig matlyst og diare. Den helgen fikk han også falsk krupp og feber og det har holdt han dårlig hele uka... Hadde flere dager med middels feber (rundt 39). Han har vært feberfri men pjusk siden torsdag, men i går kveld var det ny falsk krupp hoste og feber! Nå har jeg selv fått influensaen (mildere enn ham men utslått er jeg). I morgen vil jeg holde ham hjemme siden han ikke er helt 100% frisk (vet ikke hvordan jeg skal klare det, men...) Vi var til legen med ham forrige mandag og legen sa vi skulle komme tilbake hvis han ble værre. Ville dere tatt ham til legen siden han hadde feber og falsk krupphoste i går kveld?
-Lin Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Ja, jeg ville tatt ham til lege! Min 3 åring får komme til på sykehuset med en gang hun får falsk krypp nå (har vert innlagt 2 ganger nå) Det er fordi ingenting annet enn medisinen de kan gi der hjelper. Gutten din har jo vert syk lenge nå. Men du, hvordan går det med deg og egg/IVF? -For det var deg, ikke sant? Har tenkt masse på deg!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 Å! det var hyggelig å høre! blir nesten rørt jeg! hehe Utrolig godt å høre at aldre tenker på meg! :-D Ja, jeg må jo også drasse ham med til Riksen i morgen, da, for jeg skal på ny kontroll... Har gått på sprøyter i 4 uker og 4 dager så er passe lei! Håper legen har noe positivt å komme med i morgen for nå er jeg DRITTLEI! *sukk* Men det var framgang sist, da, men tør ikke håpe før jeg ligger på benken neddopet på morfin! hihi
Odine! Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Jeg krysser det som krysses kan for deg!!! God bedring til arvingen! Klem
-Lin Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Lykke til i morgen, og håper gutten din kommer seg snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå