babygullz <3 vilde Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Jeg og sambo tenker å begynne å planlegge sommerferien, men klarer ikke bestemme oss for hvor vi vil. Har snakket om chartertur til mallorca, men vet ikke om jeg klarer å utstå varmen da jeg kommer til å være ganske gravid i sommer... Jeg har et stort hjerte for sørlandets skjærgårder, og en "grillferie" på svaberget er veldig relevant for meg. Noen som har noen "perler" å foreslå?
Lurvehette Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Helt enig med deg, sørlandet er fantastisk:) Mange fine steder der, hvorfor ikke strendene i Fevik? Strand Hotell ligger jo nydelig til, du ser rett ut i havet. Det ligger i Fevik, mellom Arendal og Grimstad. Ellers er jo Grimstad en nydelig pærle, og bare 45.minutt til Kristiansand. Dyreparken er kos, for liten og stor. Vi har selv planer om sørlandsferie i år, siden jeg er temmelig høggravid i sommer. Tør ikke å dra utenfor Norges grenser i år. Men sørlandet er absolut anbefalt. Hilsen en som har bodd der for en stund siden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå