Gjest Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Har ikke du noen kunder å ta deg av, Ludderet? hoho
Tøysetipp Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Brukt den til noe fornuftig Ludderet.. Man lærer det på samtilige høgskoler bla. Det kalles forøvrig respekt, toleranse og empati. Google it if you have to!
Tøysetipp Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Hatt tempen i rævva i snart to uker selv jeg. Så jeg må bare beklage! Forøvrig har jeg gått på 6 penicilinkurer siden august for ørebetennelse. Man dristet seg til sydligere strøk, litt lenger enn canarien, og siden har man slitt med ulumskheter. Men, neida-såjo-da-atte!
Tøysetipp Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Og du var jo så empatisk at jeg ble sentimal-rørt..
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 God bedring tøysetipp..hørtes ikke særlig ut
Tøysetipp Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Nei, den er ikke noe å skrive hjem om.. Egentlig! Jeg er enig med deg.. Men, men, men.. Jeg synes ikke synd på meg selv da. For tenk ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå