mariell2912 Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 hei.. noen som har tips/råd til en førstegangsmamma om hva slags "ute dress" vi bør ha til henne nå på våren?? den vi har brukt i vinters begynner å bli for varm for henne, til bilkjøring, vogn etc... tenkte litt på ull/strikket eller fleece, eller er dette for varmt??? takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Litt avhengig av hvor i landet du befinner deg. Men de små bruker jo å ligge i en pose eller under dyne. Våren varierer jo volsomt i temperatur, så dagene må jo vurderes ut i fra det. En god fleece dress er jo alltid godt å ha da, både som kjøredress og til vogn. Ulldress regulerer jo temperaturen. Her er det jo egentilig bare smak og behag. Tror selv jeg skal kjøpe en fleece dress til tulla min, hadde det til storebror også og va veldig fornøyd med det
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Ullfleecedress fra Nøstebarn. Veldig anvendelig og fin. :-)
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 i vogna har jeg skinn i bunn og dundyne og teppe over. da tar jeg på henne en stikkejakke(ull) over body og str.bukse og bukse. dette holder til snuppa mi, men så er det ikke så kaldt i oslo for tiden heller da. har forresten vindtett trekk på vogna. og ullsokker på beina. og om hun fekter mye med armene, tar jeg på votter. hun er aldri kald når jeg tar henne opp, snarere tvert imot! og så er det kjekt med dyne om man skal inn i butikker osv, lett å "lufte"! brukte saueskinnspose på vinteren, men den er altfor varm for henne nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå