Gå til innhold

Overreagerer jeg her eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 15mnd skal sove hos pappaen sin for første gang i dag. Og han har ennå ikke lagt henne. Hun har soverutiner her hos meg som gjør at hun sovner senest halv 9. Jeg sente en mel i stad og fikk beskjed om at hun var våken ennå og så på barnetv.. Hallloooo?? Ungen har jo rutiner som må opprettholdes..

JEEG BLIR GÆÆRN HER!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ho vanskelig å få tilbake i vanlig rutine dersom dei ikkje vert holdt ein kveld? Isåfall nei. Er ho grei å få tilbake i rutine? Så ja. =)

Skrevet

Hvis han ikke hører på deg må du få noen andre til å snakke med han om at dere må ha felles rutiner for leggetid. Hvis hun skal være hos han jevnlig blir hun sikkert alldeles forvirret hvis han lar henne være våken til langt på natt.. En gang skader jo ikke, men han kan jo ikke holde på slik!

Skrevet

Han burde jo prøve og holde de samme rutinene som dere har hjemme, det blir ikke så forvirrende for ungen..Hvis jeg hadde vært i en sånn situasjon, så ville jeg forlangt at barnefar holdt noenlunde samme rutiner iallefall ang legging som ungen var vant til.

Skrevet

Ehm, ja jeg sliter med og få hun tilbake på vanelig rutiner.. Vi var på mekling og der ble det bestemt annehver helg med overnatting. Vi avtalte at vi skulle holde samme rutiner for det var best for henne! men problemet er jo at han ikke holder det! Uff vet ikke hva jeg skal gjøre..

Skrevet

skjønner deg godt, her er en sen kveld nok til å ødlegge alt som heter rutiner... har jobbet hele uken med å få de på plass etter at lillegutt var hos besteforeldrene sine forrige helg:P

Skrevet

Det går ikke ann og forlange noe av den fyren.. Jeg får ta det opp på meklingen for ørtene gang og høre hva dem sier! Men, takk for svar jenter:)

Skrevet

Jeg synes du overreagerer litt med tanke på at det er første gangen hun sover der. Kanskje litt rart for jenta deres også?

Skrevet

Oke:) Men, det skal da vel ikke være sånn hver gang hun sover der.. En 15mnd gammel unge som er oppe til halv 12 og ser på barnetv.. Håper det går seg til da!

Skrevet

Ja du overreagerer litt :) det er første gang hun skal sove der, da synes jeg jenta og pappan bør få ta det i sitt eget tempo.

Skrevet

slutt a, hun stiller et normalt spørsmål og fortjener ikke et så barnslig svar... er du bare ute etter å provesere?

Skrevet

Oke, da går jeg og legger meg! Takk for svarene..:)

Skrevet

Synes ikke du overreagerer..hadde reist oppover og lagt ned ungen selv hadde jeg hørt det der om mi tuppe hos pappan hehe :P

Jeg for min del synes jo halv ni er i seneste laget hehe, ikke vondt ment altså :)

Hender jo dattern min slår seg vrang og ikke vil legge seg , men da får hun absolutt ikke gjøre morsomme ting som å leke,se barnetv o.l. Hun får finne ut at det er kjedelig å være oppe om natta :P

Du må stramme opp han pappan litt hvis dette fortsetter tror jeg :) Er kanskje litt rart for dem to hvis det er første gangen og sånn da..

Skrevet

bare et spørsmål: hvordan barne-tv er det som går så sent på kvelden? ingen av de barnekanalene jeg har som har sending så sent...

Skrevet

Har du fortalt ham hva som er rutinen? Kan hende du allerede har forklart det, jeg gadd ikke å lese meg gjennom alle usaklige innlegg i denne tråden. Om han ikke vet, så er det vanskelig for ham å overholde fast rutine.

Skrevet

Jeg vil jo si at selv har jeg hatt småttiser som er oppe sent av forskjellige grunner.

Er dette første gangen må en være villig til å gi ting tid, både barnet og far.

Han er nok usikker, barnet er usikker og at du skal få lov å være bekjymret....ja, men oppe sent første kvelden er nok å overreagere i denne sammenheng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...