Gå til innhold

der gikk min nattesøvn til h********!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke ned feberen på snuppa, den ligger stadig på 39.5. har snakka med legevakta, og skulle gi paracet nå selv om det ikke er lenge siden ho fikk ibux. Skulle sjekke feberen om en timestid, var den ikke gått ned så måtte jeg ringe igjen... Har sagt i fra til barnefar, og jeg spurte han pent om ikke han kunne være så snill å komme en tur....jeg liker ikke sitte alene med syke barn... Men nei...jeg må hjem å sove....hos nye dama... så jævla mye betyr ungene for han....

Blir så lei meg på ungenes vegne.....han bryr seg jo så jævla fint lite... snuppa har spurt etter han i hele dag, men han gider ikke komme å si hei en gang... han prioriterer den J***** H*** foran ungene... skulle ikke tro det var mulig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, aldri gøy med feber..

Men du skal se det hjelper med paracet.

Barn "tåler" visstnok feber bedre enn oss....

Trist med pappaer som liksom er ferdig med familien sin, fordi et forhold har gått fyken.

Barna kan man jo aldri bytte ut :o((

Lykke til.

Skrevet

Hei! Uff, god bedring til snuppa di!! Her pleier vesla å ha feber opp mot 41 før den begynner å synke igjen når hun først èr syk... Barn tåler mye høyere feber enn det vi voksne gjør så du skal ikke være redd for å slumre litt i natt.. hvor gammel er hun? Bruker hun flaske? Da kan flaske med litt lunket vann være lurt å ha tilgjengelig for henne.. væske er viktig.

Lykke til!

Skrevet

ho er 4 år... og så skulle jeg og snuppa ligge på sovesofaen i stua(har bare et soverom) og plutselig så fikk vi selskap av lillebror gitt.... blir ei koselig natt... Ho bruker ikke flaske lengre nå....

Skrevet

Har du en drikkeplaske eller noe da? Type imsdal med drikketut eller noe? Da kan du jo bruke den... hvordan er feberen hennes nå? Håper den er bedre da og at dere får hbilt dere litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...