Gjest LindeOgWill Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Gi barnet lov til å spise maten til katten om barnet ville det.. Ville dere gjort det? Sønnen min var til barnefar på Fredag og i dag fortalte han plutselig at han hadde spist kattemat til pappan. Jeg spurte om det var mye og han sa "bare en", men allikevel, det synes jeg var skikkelig heslig. Er det bare jeg som overreagerer kanskje? Usj.
Gjest -<<- Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Kom an på hva katten spiste, det. Ungene får ikke farsemat fra hermetikkboks, men det hadde sikkert ikke katta fått. Eller, arsenikk på hermetikk kannskje. Jeg liker ikke katter. Ved nærmere ettertanke kunne de fått spise katta i stedet.
overkill Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Alle ungar har vel på eit eller anna tidspunkt smakt kattemat? Ikkje akkurat det mest helsefarlege ungar får i seg. Er meir skeptisk til sand med kattepiss og sneipar.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Ja, du overregaerer. Det var sikkert ikke meningen at han skulle spise kattemat, og han kommer ikke til å dø av en (ikke flere heller for den saks skyld) Og hvis du synes det er heselig, skal du få deg mange sjokk i fremtiden. Den fins langt hesligere ting små barn får i seg. Slapp av kvinnfolk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå