To tette og en badehette Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Ser at det er flere med to tette her inne og undrer litt over dette. HS foreslo bøker om å få småsøsken men er ikke han litt liten til det når han vil være 16 mnd rundt fødsel? Eller er det egentlig noen måte å forberede ham på det i det hele tatt? En i familien foreslo at vi kunne kjøpe en babydukke til ham så kunne vi stelle og leke med den i tiden før fødselen og så kunne han stelle den når jeg stelte babyen når den kom? Jeg kjente at jeg ble litt bekymret for at han skulle tro baby var en dukke og tålte like mye... Eller er det bare å la det stå til og så får han bare leve med sjokket når babyen plutselig ligger der ,-) Mye man skal tenke på som snart 2 barns mor..
pandabjørn Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 jeg forberede ikke Sander når han skulle bli storebror,og det er 20mnd mellom mine to barn..... det hendte bare at han tok på magen min og inni navlen, og da sa jeg bare at der ligger lillesøstra di.....
Stratos med 3 barn Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Jeg forbrette ikke min guttunge heller. Han ble storebror da han var 14,5 mnd. MEN vi var veldig påpaslige når babyen først var kommet! Vi får masse tilbakemeldinger fra bhg og andre at de synes det ser ut for at guttungen vår har tatt dette med stor ro og de er helt forundret over hvor opptatt av og omsorgsfull han er mot sin søster Gled deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå