ano`num *17.03.10* Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Vi fikk en ny nabo for et år siden faktisk. Har omtrent aldri snakka med de. De er rett og slett ikke ute. (Annet enn for å hente post, og kjøre avgårde med bilen sin) Nå har de fått baby. Mulig vi vil treffes/snakkes mer i fremtiden ute da. Er så usikker på om vi skal gi de "barselgave"? Vi kjenner de jo ikke. Men vi e rjo naboer. Når vi fikk baby fikk vi gave fra de fleste naboene. Men de har vi jo fått god kontakt med!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Jeg tror kanskje jeg hadde kjøpt bare en bite liten ting til babyen, bamse el noe... eller en blomst til mamman og pappan. Da vil de jo føle seg velkommen i nye nabolaget. Det er ikke alltid like lett å komme i kontakt med naboer den første tiden på et nytt sted, det kan jo være at de er litt sjenerte av deg begge to ..??
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Signerer solfrøken! =)
pandabjørn Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 jeg fikk gave fra 4 av mine naboer og de kjenner jeg ikke så veldig mye ennå siden vi bor i et nytt byggefelt, synes det var kjempe koselig gjort å gi barselgave til Linnea tror nok jeg ville gitt en liten body eller en sparkebukse om det hadde vært meg ja
ano`num *17.03.10* Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2008 Vi er helt nye alla sammen, og har hatt flere "tiltak" i forsøk på å blitt kjent med hverandre. De har aldri dukket opp. Eller dukket frem....
Sololight Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Tja, dere MÅ jo ikke, men jeg syntes selv at det var utrolig hyggelig da vi fikk en liten gave fra en nabo vi aldri hadde snakket med! Fikk liksom et helt annet inntrykk av de, og har snakket masse med de etterpå.
ano`num *17.03.10* Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har lyst & må nok innrømme at jeg alt har en liten ting til de. Lurer bare på om det kanskje er litt rart å plutselig gi gave til naboer vi mer eller mindre ikke har pratet med. & som kanskje har unngått oss andre naboer. Kan jo være de gjør det bevist også? Nei, jeg gir de den gaven jeg! Synest jo det var kjempekoselig å få gave selv. Var ikke alltid like lett å huske at det ikke var en like stor begivenhet for alle andre, som det var for oss (";)
Trebarnsmamma30 Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Fikk ikke barselgave av noen naboer vi.. tror ikke det er vanlig her i distriktet ihvertfall, bortsett fra hvis en kjenner hverandre da, da blir det jo noe annet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå