Gjest LindeOgWill Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Ville dere gjort det om barnet ville? Sønnen min var til barnefar på Fredag og i dag fortalte han plutselig at han hadde spist kattemat til pappan. Jeg spurte om det var mye og han sa "bare en", men allikevel, det synes jeg var skikkelig heslig. Er det bare jeg som overreagerer kanskje? Usj.
♥Snulder Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Tror vel neppe barnefaren hadde satt frem kattemat til ungen....
OsloMor Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Lille-snuppa var ram på kattematen en periode, uansett hvor mye vi sa nei og stakkars pus osv. så hjalp ikke det... Det er vel ganske harmløst og vi tenkte at det kanskje ikke var så farlig med den som var fra dyrebutikken...;-0 Hun har sluttet nå, og har ingen ménav det.
WP-TLogPeanut Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 TL e ram på å stjele tørrforet fra hunden til mamma når vi er der, hun synes hvis det er godt... Men plukker det alltid ut av munnen hennes jeg , ville ikke servert det tviler på at det er det pappan her har gjort og
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 han gjorde det sikkert ikke med vilje da vet du, vi hadde kattematen i gangen vi men ble nødt til og flytte den oppi trappa da tuppa begynte og bevege seg mer og satt og spiste kattemat og satt og så nnm nmm
Gjest LindeOgWill Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Han har selvfølgelig ikke servert det, men gitt ham lov til å spise det fra skålen til kattene hans fordi sønnen vår spurte om han kunne. Det synes jeg var ekkelt.
Anne-B. Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Hehe, eldstedatra mi smakte på tørrfor til katt hos ei venninne av meg en gang. Hun kom ut i stua og var så lur og sa at hun hadde smakt på en sånn kjeks. Da var hun vel 2 år eller noe slikt. Hehe. Skjedde bare en gang, såvidt jeg vet. Sønnen din ble nok neppe foret på kattemat.
Gjest LindeOgWill Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Han har selvfølgelig ikke servert det, men gitt ham lov til å spise det fra skålen til kattene hans fordi sønnen vår spurte om han kunne. Det synes jeg var ekkelt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 barnefar lar småen spise hundemat. antar at kattemat også er greit i fars øyne. han mener det er helt ufarlig.
Honningmelon Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Jeg hadde nok ikke freaket ut pga det, nei.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 24. februar 2008 #11 Skrevet 24. februar 2008 Jeg lå under sofaen hjemme og spiste hundemat når jeg var liten.. hehe:) Har ingen me´n av det:) Tror jeg.. hehe:)
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #12 Skrevet 24. februar 2008 Hehe, lillegutt spiser også kattemat. Han tusler inn på kjøkkenet, graver nedi skåla og kommer knaskende ut igjen... deeeeilig. Det har han gjort ganske lenge faktisk. Kanskje vi alle skulle prøvd litt Whiskas? ;-)
Gjest LindeOgWill Skrevet 24. februar 2008 #13 Skrevet 24. februar 2008 Å spise det fra esken er forsåvidt greit om man absolutt må, men å spise mat som katten har rørt med den samme tungen den slikket seg bak med? MMmmh...
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #14 Skrevet 24. februar 2008 Ja, katten sleiker på ALLE bitene når de spiser. Først sleiker katten seg i ræva, så går den bort til skåla og slikker hver eneste bittelille matbit der. Merke territoriet sitt vettu;-) Så tar jeg lillegutt bort til kattematen og tvinger han til å smake, sånn at hans immunforsvar skal styrkes ved å lage antistoffer mot basseluskene i kattespyttet. Mhm.
Gjest LindeOgWill Skrevet 24. februar 2008 #15 Skrevet 24. februar 2008 Moroklump. Jeg synes det er ekkelt, rett og slett. Om sønnen min hadde så forbasket lyst til å knaske på noe sprøtt hadde det ikke kostet så alt for mye å kjøpt et par kjeks på butikken.
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #16 Skrevet 24. februar 2008 Mulig jeg er en moroklump, men da er du hysterisk og en anelse stupid.
MamiMaribel Skrevet 25. februar 2008 #17 Skrevet 25. februar 2008 Hehe...... tror ikke det er så farlig, men litt ekkelt å tenke på at katten vasker seg i rumpa, går i matfatet, og så kommer mini etterpå og forsyner seg:-D Lillesøsteren min var hektet på kattemat en periode da hun var ca. tre år. Hun snek seg inn på kjøkkenet, og "listet" seg ut igjen med hendene på ryggen på noe hun trodde var en diskret måte:-) Da hadde hun hendene fulle av kattemat, som hun kooooste seg med på rommet. Vi prøvde å stoppe henne, men det var ikke noe krise at hun mumset litt kattemat. Barn vil prøve ut mye rart! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå