Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 22+6 i dag. sluttet å røyke i uke 7. så å si med en gang jeg hadde fått bekrefte at det var mulig at alt kunne gå bra... (gjentatte sv.skap utenfor livmor). Så har så å si vært røykfri i 4mnd nå...

men nå sliter jeg veldig igjen... litt deppa om dagen etter mye som har skjedd rundt meg... tenker av og til på å bare ta en røyk. men ender med et eple, og av og til en sjokolade...

trebger bare litt motivasjon til å holde det gående...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du er kjempeflink som ikke gir etter når lysten på røyk melder seg. Er jo mye bedre med et eple....hehe. Stå på, dette klarer du fint :-)

Skrevet

hva med å registrere deg inne på slutta.no ?

der finner du mange andre i samme situasjon, og mange gode råd og tips til å holde motet oppe... er der inne selv,og det er veldig godt å ha dem der...har vært røykfri i fire mnd jeg og nå..ikke enkelt...men må bare huske det du har gådd gjennom..prøv å tenk om du virkelig ønsker å gå gjennom slitet med å slutte enda en gang??

nå er all svineriet ute av kroppen din..hold ut til du er ferdig med graviditeten og ammingen ihvertfall...

selv klarer jeg fortsatt ikke si at jeg er en ikkerøyker.. ønsket om å kjøpe meg baaare en 10pk er fortsatt for stor..så sier at jeg har pause fra røykingen..pause på ubestemt tid..føles litt bedre da...så får vi ta den slutt-tittelen når den dag kommer...akkurat nå skal jeg holde meg unna røyken i ett år til pga graviditet og amming..så håper jeg at jeg skal ha nådd det "endelig-ikke-røyker"-tidspunktet innen den tid slik at jeg ikke starter igjen..for akkurat nå er det kun babyen som hindrer meg i å starte igjen..

nei,hold motet oppe og stå på!!!dette klarer du!!!!! :-D

Skrevet

Kjempe flott!!! :o)

Bare forsett å stå i mot!!

Jeg har sluttet 1000 ganger før og det ender alltid med at jeg skal bare ta den eeeene siggen... Begynner HVER gang igjen etter hvert...

Les gjennom hva du utsetter babyen din for.Noe av det JEG synes er mest motiverende er at en reduserer faren for døfødsel og krybbe død. Tenk å leve med seg selv for at du ikke sluttet...!!!

Så stolt av deg!!!:o) ikke gi deg over!

ingen problem i livet blir mindre av en røyk...;O)

Ble langt dette...

LYKKE TIL VIDERE!!!!!

Skrevet

Saa flink du har vaert! Ikke alle som klarer det, det er sikkert. Har all respekt for de som har vanskligheter med aa slutte- er selv avhengig av to banale ting. Har sluttet 3 ganger men fallt tilbake. Selv om verden omkring deg skuffer deg, saa ikke skuff deg selv. Du har ennaa storre grunn til aa ta deg sammen naar verden raser. Lykke til, en klem og et eple (samt en liten sjokoladebit) sendes deg I natten.

Skrevet

Det er jo kjempeflott at du klarer å holde deg borte fra røyken,slik burde alle ha vært,ta ansvar for det de har i magen. Jeg er virkelig stolt av deg,tenkt så mye sunnere et eple er en en røyk.

Vil bare si at jeg synes du er kjempeflink.

Skrevet

syns det er fryktelig vanskelig... lettere med kvalmen, da stoppet det seg selv...

er student over nett... vanskelig å konsentrere seg... vant med å røyke... men ønsker jo ikke å sprekke da... har lest mye om farene for barnet... og selvfølgelig meg selv, men det siste er ikke motiverende i det hele tatt... prøver å unne meg en dag i blant på shopping for alle pengene jeg sparer... røyket nesten 20om dagen... blir mye penger det...

tror ungen i magen skal være glad for at jeg ble så kvalm så lenge at jeg ikke klarte å røyke... tror ikke jeg hadde klart det uten... nå er det alt for dumt å sprekke og...

sikter frem mot sommeren... tar en dag om gangen...

HI

Skrevet

Dette klarer du!!! Du har vært kjempeflink som har slutta!! all ære til deg!

Skrevet

Dette klarer du nok. Bit i det sure eplet og tenk at du gjør det for barnet ditt!! Hva med å lese forskning om gravide som røyker og hvilke skader dette kan påføre fosteret/barnet ditt? Det er vel motivasjon nok?!

Skrevet

Selve røykesuget varer ikke mange minuttene, så bit tenna sammen. Om du skulle tenke tanken på å kjøpe deg røyk (du må for guds skyld ikke oppbevare sigaretter hjemme) så kjøp tyggi eller noe heller. IKKE ta "den ene" sigaretten - for den finnes ikke! Da er det gjort, dessverre.

Hilsen ei som også kunne tenke seg en røyk innimellom. Men det går bra:) Og se på gjengene utenfor arbeidssteder, jeg er alltid glad for at jeg slipper å stå der ute i vinden&pøsregnet og fore en avhengighet.

Skrevet

problemet er jo helst at sambo røyker. han røyker ikke hjemme... men kjenner at han har røykt når han kommer hjem fra venner... vil ikke se han røyke, så det slipper jeg...

men det er alltid røyk i huset... ikke alltid så lett da...

har gått bra ennå...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...