Gå til innhold

De med IKM i begynnelsen av mars!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på om dere har noen symtomer jeg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG har !!! (hehe) :) jeg har ømme pupper, hatt mensenmurringer, litt vondt i korsryggen, har også vært litt slapp.. + at jeg hele tiden har lyst på mat,... så jeg håper og ber om at spira sitter nå, hadde en sa i begynnelsen av mnd... hadde EL rundt 17-18. har du noen symtomer da???

Skrevet

Jeg følte at jeg hadde det, men de siste dagene har jeg ikke følt meg gravid egentlig. Jeg har også hatt mensmurringer og hatt så lyst på sjokolade. Brystvortene er fortsatt litt ømme. Satser på at det svaier litt opp og ned med symtomer og spiren sitter her og:-) Når skal du teste??

Skrevet

jeg har ikm 3 mars, så jeg er litt usikker, har VELDIG lyst til og teste nå jeg (hehe) men det er for tidlig, du da?? kanskje vi kan teste samtidig??

klem klem

Skrevet

jeg vet ikke helt jeg, men har hatt veldig stikninger i høyre sida i magen i dag, også pittelitt vondt i ryggen. Synes jeg har hatt litt stikninger i puppene og brystvortene er litt ømme. Men er vel ønsketenkning for det kan likegodt være tr som er på vei. Venter den tr 3 mars;-)

Skrevet

Jeg kommer ikke til å teste før over 3 mars trur jeg hehe;-)

Skrevet

Har sannsynligvis IKM rundt 4.-6. mars. (litt tullete syklus...) Så har så smått begynt å kjenner etter symptomer, men klarer ikke å finne mange. Sikkert litt tidlig også...

Litt vondt i ryggen i dag da, men ellers ingen verdens ting...

Men håpe,håpe...:)

Lykke til dere andre. Bare 5 dager til mars!!!

Skrevet

Har ikm 3 mars.. og har igrunn kjent mange ting..

ømme brystvorter siden etter EL. Har det enda.

I dag voknet eg av vekkerklokka kl åtte.. sto opp.. følte meg sånn halvdårli.. begynnte å bli skikkelig varm! svette og slikt, dusjet i kaldt vann og eg kjente det strakk i livmoren! HÅPER HÅPER :)

Er i min 2 pp. og det kjem små stikkinger venstre side av mage av og til. og brystvortene har blitt mørkere! i går klødde eg på dem...

Nå er eg spent!! Håpe det ikkje er innbildning!

Skrevet

Ikke det at jeg følger så nøye med på ting lenger (eeeh);), men jeg hadde el rundt 18.-20. februar...

Har vel ikke forventet mens før, ja, blir det rundt 3.mars tru?

I'm in! ;)

Men..... Nada symptomer gitt. Kanskje litt mere luft i magen, men hvem har vel ikke det etter å ha spist gjærbakst *bah*

Skrevet

Hei!

Jeg har egentlig ingen symptoner, men hadde ikke det sist heller!

Har vond i magen da, men det tror jeg at jeg alltid har rundt eggløsning og etterpå da så:P

Blir spennende å se!

Skrevet

Jeg har ikm 7 mars. Jeg og sambo har prøvd for harde livet denne mnd, og håper ting virkelig vil gi positivt utslag:) Er veldig spent...

Skrevet

Har IKM 6 mars men ingen symptomer :( Forrige pp hadde jeg masse symptomer og gikk over IKM noe jeg aldri pleier å gjøre. Lite håp her i gården denne pp...

Skrevet

Heisann:)

IKM ca. 7 mars (kan være liitt ustabil).

Spennende med flere så nært:)

LYKKE TIL:))

Skrevet

Hei, har IKM 2 mars. Symptomer jeg har kjent:

er vonde og såre pupper, vondt nederst i ryggen, fryser og er varm om hverandre, er trøtt og sliten, spiser som en gris og er alikevel sulten hele tiden, våkner opp kjempetidlig - jeg som er en skikkelig B mennesket, og humøret er ikke helt på topp kan jeg vel si, har hatt litt vondt i magen og er opplåst.

Så listen er lang, men jeg tør alikevel ikke håpe på noe, for psykisk takler jeg ikke flere negative tester, jeg blir gal. Så jeg har ikked tenkt å teste meg før IKM og skal vente minst en uke etter IKM før jeg tester meg.

Lykke til alle sammen og håper at det er mange heldige her på lista i denne PP:)

Skrevet

<3lille blomst<3

Har 3. mars jeg og så jaaa vi må teste samtidig:-) Jeg har også veldig lyst til og teste nå ,men er vel ikke vits..HIHI

Skrevet

Jeg har IKM ca 4 mars, men ingen symptomer enda. Men har ganske kort lutealfase (er det det tiden mellom EL og IKM heter?!), så hadde EL 21./22. februar, så det er jo ikke så lenge siden da! Har utslag på EL to dager, så litt usikker på når EL er... noen som vet? Forrige måned hadde jeg ørtenhundre symptomer, men tror nok det bare var ønsketenkning, da det var min første pp! Ellers pleier jeg å spotte en stund før mensen, så egentlig det jeg venter mest på, om det kommer... angst hver gang jeg går på do!!!! kjedelig... tiden går sakte!!!

Skrevet

ja, det kan vi gjøre, si ifra når du gjør det da, så gjør jeg det også :)

vil teste nå, men som sagt det er for tidlig, men vente tiden er såååå laaaang :(

Skrevet

Jeg har også IKM ca. 3. mars :) Vi har et barn fra før og er nå i vår 7.pp.

Ventetida er så utrolig lang.

Jeg fikk positiv el-test (clarblue digital) på dag 13.14 og 15, så vet ikke helt nøyaktig når den var :)

Huff, her må vi bare vente og se!!!!!!!!!!!

Skrevet

Stiller meg i rekken, ikm 6.mars-gleder meg!!!

Har ikke tenkt å teste før den tid!

Skrevet

Jeg har IKM enten den 29. februar eller 1. mars. Ikke mange dagene igjen nå. Men jeg har ikke mye håp. Ingen spesielle symptomer her i gården nei.. Har også testet (hehe!) to ganger, negative såklart. Men får kanskje vente til lørdag eller søndag med å teste, håper inderlig den blir positiv :D

Skrevet

IKM 2 mars..:) Er i 3pp.. Håpet er der, siden jeg ble gravid med førstemann i 3pp..=)

Skrevet

jeg har ikm 5 mars,men ingen symtomer.

Skrevet

Har bestilt graviditetstester som mest sannsynlig kommer i posten i morgen. Jeg er så spent har lystt å teste NÅ :) Men skal prøve å vente til mandag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...