Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 jeg er 2.gangs og fikk epidural førstegang... fikke satt den tidlig pga intense smerter fra første ri... 3cm åpning etter 2.ri... var på sykehuset når det begynte... flaks... syns ikke selv at det virket som forventet... følte meg bare lam i beina, men hadde omtrent like vondt ellers... og vondt mellom riene... fikk ikke slappet av i det hele tatt... mulig at epiduralen ikke virket på meg, eller var smertene virkelig så ille at epiduralen ikke tok bort nok?? fødsel varte i 3,5 time... bor 10mil unna sykehuset, vurderer å be om å føde på fødestua i bygda... men er redd for om smertene blir for store for meg... rekker muligens ikke til sykehuset uansett men....
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 den rakk kanskje ikke å virke? iom at d gikk så fort? når man har vondt mellom riene tyder d på at man ikke slapper av riktig osv (sleit me d samme sjøl), og da trur jeg ikke epuduralen virker på den måten. men ikke sikker
♥Tullerusk♥ Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Kan være at den ikke rakk å virke ordentlig eller at du ikke fikk god nok dose... Jeg kjente ikke noe og kunne bevege beina uten noen problemer...Men tror du skal høre med en jordmor hva hun mener...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå